نصر اصفهانی: بازارهای کوثر منبع درآمدی برای شهر و شهروندان است

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هدف از راه‌اندازی بازارهای کوثر ایجاد یک منبع درآمد برای شهرداری نبود، بلکه این بازارها منبع درآمدی برای شهر و شهروندان بوده و امروز نیز باید همان مسیر را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در آیین افتتاح چهاردهمین بازار روز کوثر اصفهان اظهار کرد: استقبال مردم از بازارهای روز کوثر بیانگر حرکت به سمت فعالیت‌های خوب و تاثیرگذار است، در واقع هر اقدامی که مورد استقبال مردم قرار گیرد به معنای این است که آن کار اشکالات کمتری داشته و مورد درخواست مردم بوده است.

وی با بیان اینکه در مسیر پیش رو باید  به فکر کسبه و مغازه داران شهر نیز باشیم، گفت: بی‌تردید راه‌اندازی بازارهای کوثر بر اقتصاد شهر تأثیر گذار است، بنابراین باید به گونه ای باید عمل کنیم که اقتصاد شهر روان باشد و با مشکلی مواجه نشود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بازارهای کوثر با اهدافی خاص در شهر راه‌اندازی شده است، افزود: از جمله این اهداف عرضه محصولات با قیمت پایین‌تر به مردم، رعایت بهداشت و سلامت و تکریم شهروندان است که باید این شاخص‌ها در این بازارها مورد توجه قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی بازارهای کوثر ایجاد یک منبع درآمد برای شهرداری نبود، بلکه این بازارها منبع درآمدی برای شهر و شهروندان بوده و امروز نیز باید همان مسیر را ادامه بدهیم.

نصر اصفهانی ادامه داد: امروز نمی‌توان به مردم توصیه کرد که از کجا خرید کنند یا از کجا خرید نکنند، مردم خودشان مسیر را تشخیص می دهند و اقدام می کنند، از این رو اگر بازارهای کوثر را  در نقاط مختلف شهر ایجاد نکنیم دیگران برای ما این کار را انجام می دهند.

وی شکل گیری فروشگاه های کوثرگونه در شهر را به تأسی از راه اندازی فروشگاه های کوثر دانست و افزود: مقرر شده در مناطق ۱۵ گانه فروشگاه‌های کوثر محدود شود، اما بی شک دیگران در بخش خصوصی از ما سبقت می‌گیرند و این به معنای آن است که مردم وقتی خرید عمده داشته باشند به این مراکز مراجعه می‌کنند، دلایل متعددی هم دارد یکی اینکه می‌توانند تمام مایحتاج خود را با قیمت کمتری از این بازارها تهیه کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید توجه داشت که کثرت فروشگاه‌های کوثر باعث نشود که اگر شهروندی به یک قلم کالا احتیاج پیدا کرد، راهی این بازارها شود، بلکه بتواند از مغازه‌های اطراف منزل خود مایحتاج روزانه خود را تأمین کند.

کد خبر 351621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.