تخریب ها علیه دولت، دلیل حمایت اخیر رهبری بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی‌که عملا جنگ علیه مردم ایران در جریان است، ضرورت اتحاد و انسجام بیشتر از همیشه احساس می شود.

سیده فاطمه حسینی در گفت‌وگو با ایمنا با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از دولت در وضعیت موجود کشور، افزایش تخریب ها علیه دولت را عامل حمایت اخیر رهبری از عملکرد دولت خواند.‌
وی در این باره تصریح کرد: دولت پیشانی نظام است و در شرایطی که با تحریم های همه جانبه علیه نظام و کشور مواجه هستیم، حمایت از دولت و حفظ اتحاد و انسجام داخلی ضرورت دارد. البته حمایتها مانع از انتقاد سازنده و نظارت بر دولت نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «این اواخر نقدها و ابزارهای نظارتی علیه دولت بیشتر به سمت تخریب و ایجاد موانع در مسیر مجریان بود»، تاکید کرد: رهبری به رغم حمایت ویژه از دولت، انتقادات سازنده‌ای را نسبت به بعضی تصمیمات دولت نیز بیان کردند.

حسینی گفت: ما نمایندگان مجلس نیز در چارچوب نقد سازنده همین انتقادات را به طور مرتب بیان می کنیم؛ اما اینها مانع از این نمی شود که از رییس جمهوری که با رای بالای مردمی انتخاب شده است، حمایت و پشتیبانی نشود.

به گزارش ایمنا، رهبر انقلاب روز دو شنبه- ۲۲ مرداد- در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم فرمودند: آنها که می گویند دولت باید برکنار شود، در نقشه دشمن نقش آفرین هستند. دولت باید سرکار بماند و با قدرت، وظایف خود را در حل مشکلات انجام دهد.

کد خبر 350893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.