توقیف محموله ۹ میلیاردی عدس قاچاق/ باند سارقان منزل منهدم شد

توقیف محموله ۹ میلیاردی عدس قاچاق در اصفهان، مرگ دو راننده موتورسوار در بزرگراه، کشف بیش از ۷۷ کیلوگرم تریاک در شهرضا و دستگیری سارق داخل خودرو از مهمترین اخبار انتظامی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه کامیون کشنده که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مدارک ارائه شده توسط رانندگان با بار خودرو همخوانی نداشت گفت: در این عملیات مأموران پس از اطمینان از قاچاق بودن بار خودروها طی هماهنگی با مقام قضائی از آنها بازرسی کردند که در مجموع محموله بزرگی شامل ۵۴ تن عدس خارجی قاچاق کشف شد.

سردار معصوم بیگی،  ارزش این محموله قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۹ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه هر ۳ راننده دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

ویراژ دادن در بزرگراه، جان ۲ موتورسوار را گرفت

سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۲و ۳۰ دقیقه روز گذشته ۲ موتورسوار که در حال ویراژ دادن در بزرگراه بودند براثر عدم کنترل وسیله نقلیه دچار واژگونی شده و در دم فوت کردند.

وی افزود: یکی از این حوادث در بزرگراه اردستانی، ابتدای ورودی پل طیاره در شهرستان اصفهان و دیگری در یکی از بزرگراه های شهرستان کاشان رخ داد.

دستگیری سارق داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودروهای پارک شده در کنار خیابان، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تشکیل تیم های ویژه به طور محسوس و نامحسوس به گشت زنی پرداخته و سرانجام در یک عملیات فردی که قصد سرقت از داخل یک دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان داشت را دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات انجام شده به چندین فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودروی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد.

برخورد پراید با کامیون کشنده یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: روز گذشته مأموران گشت پلیس راه "شاهین شهر - کاشان" از وقوع حادثه تصادف بین یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیون کشنده "ایویکو" در محور "دلیجان - میمه" مطلع و به منظور بررسی علت تصادف به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد سواری پراید در حال عبور از این مسیر بوده که به علت عدم توجه به جلو با عقب کشنده برخورد کرده که در این حادثه، راننده سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: همچنین مأموران واحد گشت پلیس راه "اصفهان _ شیراز" ساعت ۱۷ و۳۰ دقیقه روز گذشته از وقوع یک حادثه واژگونی در "محور گردنه لاشتر" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و یک سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ پورقیصری علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پراید اعلام کرد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و هرگز با حالت خستگی و خواب آلودگی به رانندگی نپردازند و سعی کنند بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه در کنار جاده استراحت کرده و پس از رفع خستگی به رانندگی ادامه دهند.

کشف بیش از ۷۷ کیلوگرم تریاک در شهرضا

سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران" ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" این فرماندهی با همکاری عوامل یگان تکاوری حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی از خودرو بازرسی کردند که در نتیجه مقدار ۷۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ باباکلانی خاطر نشان کرد: در همین رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان منزل با ۶ میلیارد ریال سرقت

سرهنگ" سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه غرب شهر اصفهان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده علمی و بررسی آثار بجا مانده از سارقان در محل های سرقت دریافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند ۳ نفره صورت گرفته است .

این مقام مسئول گفت: سرانجام کارآگاهان با شناسایی هویت اعضای این باند طی هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر که دارای سوابق کیفری هستند را در مخفیگاه های خود دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه دزدان منازل مردم در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۶ میلیارد ریال طلا و نقره از ۱۵ منزل در غرب شهر اصفهان اعتراف کردند گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال طلا و نقره کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

کد خبر 350125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.