کلنگ طرح توسعه پایانه صمدیه دهه فجر امسال به زمین زده می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: کلنگ طرح توسعه پایانه درون استانی صمدیه در ایام الله دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این پایانه ۱۷ هزار مترمربع توسعه می یابد، اظهارکرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تملک زمین‌هایی که بخشی از آن متعلق به سازمان میادین و بخشی شهرداری منطقه دو است را در جلسات کمیسیون حمل و نقل شورا از طریق اداره املاک شهرداری رفع کنیم تا به زودی طرح جامعی محقق شود.

وی با بیان اینکه کاهش بی‌سابقه ذخایر آب سبب پیش بینی تمهیداتی در پایانه‌های مسافربری شده است، گفت: از جمله اقدامات انجام شده می‌توان به تعویض سرشیرهای روشویی ها و سرویس‌های بهداشتی، ساخت منبع آب ۱۰ هزار لیتری در پایانه زاینده رود برای مدیریت آب در سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش بهره‌وری از مکان‌ها برای ارایه خدمات بهتر به مسافران در پایانه‌ها تصریح کرد: راه‌اندازی و ساخت پمپ گازوییل در پایانه مسافربری صفه در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مطالعاتی  و مکاتبات آن با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان انجام شده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات شهردار اصفهان مبنی بر افزایش ارایه خدمات عمومی به شهروندان اصفهانی، در سطح پایانه‌ها جهت ارایه غرفه ها برای دفتر پیشخوان و دفاتر پلیس + ۱۰ اعلام آمادگی شده است.

محبوبی راه‌اندازی اتوماسیون بار را از دیگر اقدامات مهم سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: جلساتی با اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای و اتحادیه پایانه‌های کشور انجام شده تا نظارت دقیق بر بارهایی که توسط اتوبوس‌های مسافربری برون شهری جابه جا می شود، صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در پایانه‌های اصفهان برخی اجناس به صورت قاچاق رد و بدل می‌شود، مکاتباتی با استانداری نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی پایانه اندیشه نیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این پایانه مشکلات مالکیتی دارد، از این رو جلساتی با اداره حقوقی و املاک شهرداری برگزار و به محض رفع مسایل مالکیتی آمادگی داریم تا با همکاری بخش خصوصی به صورت مشارکتی این پایانه را راه‌اندازی کنیم.

کد خبر 350064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.