تمام اقدامات شهرداری در راستای حقوق مردم است/ خبرنگاران رکن اصلی مردم سالاری

شهردار اصفهان گفت: به تمام مدیران، کارکنان و برنامه ریزان شهری تاکید کردیم که تمام اقدامات آنها در راستای حقوق مردم و کرامت انسانی آنها باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: روز چهاردهم مردادماه سالگرد صدور فرمان مشروطیت در سال  ۱۲۸۵ است و از آن زمان کشور ما دارای قانون اساسی شد و قانون بر تمام شئونات کشور حاکم گشت.

وی با تاکید بر حفظ کرامت مردم، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با رفتارهای خوب حیثیت، شأن و آبروی تمام افراد را حفظ کنیم تا در سایه این رفتار انسان دوستانه حقوق شهروندی به طور کامل در اصفهان رعایت شود.

شهردار اصفهان افزود: موضوع کرامت انسانی را باید در تمام طرح‌ها و برنامه‌های شهری مورد توجه قرار داد تا بتوان امکانات لازم را برای زندگی خوب شهروندان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه احترام به مردم باید در ابعاد مختلف رعایت شود، گفت: اگر طرح‌های شهری با نگاه به این موضوع باشد، آثار آن در جامعه ملموس خواهد بود و آرامش و آسایش را به همراه خواهد داشت.

نوروزی ادامه داد: به تمام مدیران، کارکنان و برنامه‌ریزان شهری تاکید کردیم که تمام اقدامات آنها در راستای حقوق مردم و کرامت انسانی آنها باشد.

وی با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، پیشاپیش این روز را به تمام خبرنگاران، سردبیران و مدیران مسئولان رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها تبریک گفت و اظهارکرد: معتقدم تلاش این گروه همواره ستودنی است، زیرا این گروه یکی از ارکان اصلی مردم سالاری هستند و به خوبی می‌توانند از حقوق مردم دفاع کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان ۹ روزنامه و تعدادی بیش از این هفته نامه و ماهنامه به صورت مکتوب منتشر می شود و در کنار آنها دفاتر خبرگزاری‌های رسمی نیز به صورت دائم اخبار را مخاره می‌کنند که تلاش همه آنها قابل تقدیر است.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر انجام می شود که این اقدامات را به مرور برای شهروندان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: شهر اصفهان در شهریورماه امسال شاهد برگزاری دو رویداد بزرگ «کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری ۲۰۱۸» و «سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان» خواهد بود که هر دو رویداد می‌تواند منشأ تحول در اصفهان باشد.

کد خبر 350051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.