۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
انتصابات جدید در شهرداری اصفهان

طی احکام جداگانه از سوی شهردار اصفهان، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیرکل حراست شهرداری اصفهان منصوب شدند.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان طی حکمی «حسن نظام زاده» را به عنوان مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و با هدف ارتقاء بهره‌وری و استفاده از فناوری‌های نوین، نوسازی، بهبود و بازسازی تجهیزات مکانیکی و ماشین آلات خدمات شهری لازم است مدیریت شهری با همتی مضاعف و نگاهی نو همه توان خود را به کار گیرد. بی‌تردید سرعت و کیفیت در ارائه خدمات تأثیری آشکار در بهبود کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت. لذا جنابعالی را که از مدیران با تجربه و با انگیزه شهرداری می‌باشید به عنوان مدیرعامل سازمان خدمات موتوری منصوب می‌نمایم. امید است با لطف و عنایت حضرت حق و کمک و مساعدت مدیران و همکاران خدوم آن سازمان در انجام امور محوله موفق باشید. پیش از این حمیدرضا صبور، مسئولیت سازمان خدمات موتوری را بر عهده داشت.

همچنین شهردار اصفهان در حکمی «رسول امینی» را به سمت مدیرکل حراست شهرداری اصفهان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و توجه به خواسته‌های شهروندان عزیز، تلاش برای حفظ و ارتقاء کرامت انسانی، ایجاد محیطی امن و آرام برای کارکنان، توسعه اعتماد عمومی، حفظ اسناد و داشته‌های شهرداری و پیشگیری از انحرافات و تشخیص و شناخت آفت‌های درونی و ممانعت از فساد و تلاش برای حفظ حقوق شهروندان، از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در نیل به اهداف شهرداری است. لذا جنابعالی را که از مدیران دلسوز، آگاه، متعهد، متدین و با سابقه می‌باشید به عنوان مدیرکل حراست شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و همکاری کلیه مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری اصفهان در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

کد خبر 349975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.