توجه به ایدئولوژی اقتصاد گردشگری در پیاده راه سازی چهارباغ

یک کارشناس عمران ایجاد و برپایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متناسب با فرهنگ شهروندی در محدوده‌های گردشگری چهارباغ را اقدامی مناسب در زمینه جذب توریست دانست و گفت: از آنجایی که محور تاریخی شهر اصفهان بسیار وسیع است می‌توان از این پتانسیل برای جذب توریست استفاده کرد.

فرزاد مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر برنامه‌های فرهنگی متناسب با قومیت‌ها در شهرستان‌های مختلف و در یک شهر تاریخی مثل اصفهان برپا شود، شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود، زیرا در این صورت گردشگر متوجه گذر زمان نخواهد شد و زمان بیشتری را در شهر سپری خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی افزود: اجرای این طرح در جذب توریست نقش اساسی خواهد داشت.

این کارشناس عمران با بیان اینکه در پروژه چهارباغ عباسی ایدئولوژی اقتصاد گردشگری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با توجه به راه‌اندازی خط یک مترو دسترسی به حمل و نقل مناسب و ایمن در محدوده چهارباغ فراهم شده است.

مؤمنی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه اصفهان، این شهر تاریخی به مجاری تنفسی تازه نیز نیاز دارد.

وی با اشاره به پروژه دیگری در شهر اصفهان جهت گسترش مباحث گردشگری، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدیریت شهری اصفهان طرح های نیز در راستای توسعه گردشگری در دل مناطق در دستور کار قرار دارد که می‌توان به طرح گردشگری رهنان اشاره کرد.

کد خبر 349805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.