۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
نازیبایی های اصفهان امحا می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: طرح جامع زیباسازی شهر به عنوان تکمیل کننده طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می‌کند.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان پس از تکمیل مطالعات، اجرایی خواهد شد، در نظر داریم با شناسایی مشاوران برجسته و ارایه شرح خدمات طرح به آنها، از نظرات این قشر در بخش اجرای طرح استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه طرح جامع زیباسازی تکمیل طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان است، افزود: این طرح به نوعی زیباسازی شهر را متحول می‌کند و تبعات مثبتی را در پی خواهد داشت و شهروندان این تاثیرات را با چشم خود خواهند دید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان زیباسازی، حذف زوائد بصری سیما و منظر شهری است که با امحاء نازیبایی‌ها در مناطق آغاز شده است.

موذنی یکسان‌سازی و یکنواخت‌کردن تابلوی راهنمای مسیر معابر اصلی و فرعی را جزء برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان عنوان کرد و گفت: طراحی نورپردازی محور زاینده‌رود نیز آماده شده که در صورت تامین اعتبار به زودی اجرایی می‌شود.

آمادگی اصفهان برای میزبانی جشنواره فیلم کودک

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری جشنواره کودک و نوجوان با همکاری ستاد برگزاری جشنواره در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است، اظهارکرد: طی هفته دفاع مقدس و هفته نکوداشت اصفهان در آذرماه برنامه‌های ویژه‌ای برای زیباسازی شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

 وی خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان امسال ساماندهی اسباب بازی‌ها، مبلمان پارک‌ها همچنین زدودن آلودگی‌های بصری از چهره شهر را در دستور کار دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان در زمینه همکاری شهروندان در حفظ و نگهداری از تجهیزات این سازمان گفت: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی های صورت گرفته شاهد همکاری شهروندان در تمیز نگهداشتن تجهیزات شهر اعم از مبلمان شهری و اسباب‌بازی‌های موجود در سطح پارک‌ها هستیم.

کد خبر 349741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.