نمایشگاه بین‌المللی خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن در اصفهان برپا می‌شود

آخرین محصولات مرتبط با مبلمان خانگی، سرویس خواب، کالای خواب و دکوراسیون در ششمین نمایشگاه بین‌المللی خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای ۹ تا ۱۲ مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد و جدیدترین محصولات مرتبط با دکوراسیون و مبلمان منزل را به نمایش می‌گذارد.

در این نمایشگاه، ۱۱۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، خرم‌آباد، خراسان رضوی، فارس، قم، مرکزی، اردبیل و قزوین محصولات خود را در حدود پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه انواع تخت، کمد، مبلمان و سرویس خواب عرضه می‌شود و همچنین مجموعه‌های مربوط به دکوراسیون داخلی و آموزش معماری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، طی روزهای ۹ تا ۱۲ مردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 349509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.