فرهنگ آشنایی با محیط کار در جامعه نهادینه شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آشنایی با کار و محیط کار در همه کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه‌ای دارد واین فرهنگ باید در کشور نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز کارآفرینی اظهار کرد: موفقیت کارآفرینان و مهارت آموزان استان اصفهان در المپیاد کشوری در کرج قابل توجه است و همگان باید قدردان این دانش‌آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه تکنولوژی توان تغییر دارد و در شرایط فعلی تنها جامعه‌ای میتواند موفق باشد که خودش را به علم و تکنولوژی مجهز کند، افزود: جامعه کنونی نیازمند اشتغال است و باید همه مسئولان به این امر توجه داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ایران دارای جمعیت جوانی است و باید مهارت آموزی به این افراد مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بنا بر اظهارات وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بخشی از بیکاران کشور بیکاران شیک هستند و حاضر به آموزش حرفه نیستند و این امر معضلی در حوزه اشتغال است.

وی ادامه داد: آشنایی با کار و محیط کار در همه کشورهای توسعه یافته جایگاه ویژه‌ای را دارد و باید این فرهنگ نیز در کشور نهادینه شود.

معین با بیان اینکه شرط ایجاد اشتغال داشتن مهارت است، تاکید کرد: همه بخش‌های آموزشی باید به این امر توجه داشته باشند.

کد خبر 349483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.