با مشکلات شهروندان غریبه نیستیم

مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان گفت: ساختار بازرسی شهرداری مرجع پاسخگویی شکایات مردمی بوده و ما با مشکلات شهروندان غریبه نیستیم. با این وجود ارتباط مردم با ۱۳۷ سهل الوصول است و هر زمان اراده کنند می توانند درخواست های خود را با این اداره در میان بگذارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مدیرکل بازرسی شهرداری با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، شنونده و پاسخگوی دغدغه‌ها، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان اصفهانی بود.

جواد حاتمی اظهار کرد: نظافت معابر، سدمعبر و سیما و منظر شهری از عمده درخواست‌های مردم است که رسیدگی به برخی از این موضوعات نیاز به منابع مالی، صرف هزینه و تشریفات خاصی ندارد و می‌توان با یک پیگیری درست و صحیح رضایت مردم را حاصل کرد.

وی تصریح کرد: به طور قطع یکی از مهمترین رسالت‌های شهرداری این است که اقدامات را با مطلوبیت و بیشترین رضایت برای شهروندان انجام دهد از همین رو پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری می‌تواند در تحقق این موضوع بسیار موثر باشد.

مدیرکل بازرسی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتباط دو سویه با شهروندان می‌تواند جلب رضایت بیشتر آنها را فراهم کند، ادامه داد: باید نظرات شهروندان را در سازوکار تصمیم‌گیری‌ها دخالت داده و برای مسائل و درخواست های مختلف آنها در خصوص معضلات شهری احترام قائل بود.

کد خبر 349442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.