پروژه های خیرساز سلامت از عوارض پروانه ساختمانی معاف شوند

کاشان - رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان، از لزوم معافیت پرداخت پروژه های خیرساز سلامت از عوارض پروانه ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علیرضا مفرح، در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به معافیت پروژه های دانشگاهی از پرداخت عوارض، درخواست کرد: پروژه های خیر ساز دانشگاه را از پرداخت عوارض پروانه ساختمانی معاف کنند.

وی  افزود: بدهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان که شهرداری قرار بود از طریق سامانه سما به استانداری اعلام کند و اوراق خزانه اسلامی را بابت مطالبات شهرداری دریافت کنند در سال ۹۶ و ۹۷ متوقف مانده است و این مسئله برای دانشگاه نگران کننده شده که مبادا این بدهی برای دانشگاه چالش ایجاد کند.

این عضو شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه درخواست سازمان نظام پزشکی و افزایش تعرفه جمع آوری پسماندهای مشاغل پزشکی بخش خصوصی شامل کلینیک ها، مطب ها، آزمایشگاه ها و... در سال ۹۶ تا ۹۷ غیر منطقی بوده، خاطرنشان کرد: خروج بعضی مراکز ترک اعتیاد توسط همکاران پزشک عمومی در مراکز درمان سوء مصرف مخدر از لیست خدمات شهری که پسماند عفونی ندارد از دیگر مصوبات کمیسون خدمات شهری است.

وی با اشاره به لزوم نامگذاری یک میدان یا خیابان به نام حاج محمد صادق نقوی خیر بیمارستان نقوی، خاطرنشان کرد: محمد صادق نقوی خیر بیمارستان نقوی علاوه بر این بیمارستان خدمات خوبی دیگری ارایه کرده است که به پاس این حسن نیت می توانیم یک میدان یا خیابان به نام این خیر در سطح شهر با توجه به انتقال بیمارستان نقوی در بیمارستان جدید بقیه الله و تغییر کاربری ساختمان نقوی صورت بگیرد.

کد خبر 349432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.