علیرضا قربانی در اصفهان می‌خوانَد

کنسرت موسیقی "علیرضا قربانی" در سالن کوثر اصفهان برگزار می‌شود. قربانی ازجمله خوانندگانی است که آشنایی با علی تجویدی و فرهاد فخرالدینی دریچه های جدیدی از دنیای موسیقی ایران را به روی وی گشود و تجربه‌های جدیدی از موسیقی ایرانی را تجربه کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قربانی متولد سال ۱۳۵۱ و خواننده سنتی ایرانی است. وی از سال ۶۳ به‌طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی‌شناسی در آواز ایران پرداخت و از محضر خسرو سلطانی، بهروز عابدینی، مهدی فلاح، حسین عمویی، احمد ابراهیمی و نورالدین رضوی سروستانی بهره‌مند شد.

قربانی از سال ۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای آواز و تصنیف پرداخته‌است و تا کنون آلبوم‌های اشتیاق، فصل باران، خشت و خاک، سوگواران خموش، روی در افتاب، سرو روان، سمفونی مولانا، رسوای زمانه، قاف عشق، سماع تنبور، جلوۀ گل، حریق خزان، هم‌آواز پرستوهای آه، رفتم و بار سفر بستم، قطره‌های باران، سودایی، و دُخت پری‌وار، را منتشر کرده است. هم‌چنین فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نیز با خوانندگی وی منتشر شده است.

کنسرت موسیقی "علیرضا قربانی" ۱۷ مردادماه در دو سانس ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ در سالن کوثر، واقع در خیابان حکیم نظامی، مجموعه ارتش برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی melliconcert.com مراجعه کنند.

کد خبر 349423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.