انبوه‌سازان از بخشودگی عوارض ساخت و ساز استقبال کردند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انبوه‌سازان اصفهان از بخشودگی عوارض ساخت و ساز استقبال کردند.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر اصفهان به منظور به روز رسانی عوارض خودرو و عوارض نوسازی لایحه‌ای مبنی بر بخشودگی دیرکرد این عوارض را تدوین و به شورای شهر ارایه داد، اظهار کرد: شورای شهر اصفهان با تصویب این دو لایحه زمینه را برای اخذ مفاصا حساب توسط شهروندان با استفاده از بخشودگی‌های مذبور فراهم کرد.

وی افزود: همچنین در راستای ایجاد تسهیلات لازم و اقتصادی‌تر شدن هر چه بیشتر ساخت و ساز و تولید مسکن به دنبال مشورت وبرگزاری جلسات با انبوه‌سازان مسکن، شورای شهر اصفهان نسبت به کاهش عوارض تراکم‌های مختلف در شهر برای مدت سه ماه اقدام کرده است.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، هدف از برقراری این بخشودگی همراهی در جهت رونق هر چه بیشتر صنعت ساختمان در اصفهان است.

وی با بیان اینکه تعریف بسته‌های تشویقی در حوزه ساخت و ساز و عوارض خودرو در سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاده است، افزود: این بخشودگی‌ها هر ساله در مقاطع زمانی تعریف می‌شد و امسال نیز با توجه به پیش‌بینی افزایش نرخ مصالح ساختمان در ماه‌های آینده این بخشودگی‌ها طی سه ماه آینده پیش‌بینی شده است.

معین با بیان اینکه طرح‌های بخشودگی عوارض ساخت و ساز مورد استقبال انبوه سازان قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد: همه شهروندان از این فرصت برای ساخت و ساز استفاده کنند تا درگیر افزایش نرخ مصالح ساختمانی نیز نشوند.

کد خبر 349417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.