کمیسیون توسعه روابط بین‌الملل در شهرداری تشکیل شود

رییس شورای شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور و ریاست شهردار، معاونان ذی ربط و دو تن از اعضای شورای شهر اصفهان در کمیسیون تلفیق امروز شورای شهر به تصویب رسید.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون تلفیق اظهار کرد: در این جلسه فعالسازی روابط بین‌الملل در شهرداری و استفاده از امکانات شهرهای خواهر خوانده برای تبادل تجربیات، آموزش‌های علمی و فنی‌وحرفه‌ای، توسعه تجارت و همکاری‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: راه‌اندازی کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور و ریاست شهردار، معاونان ذی ربط و دو تن از اعضای شورای شهر اصفهان در کمیسیون تلفیق امروز شورای شهر به تصویب رسید.

رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین در این جلسه راه‌اندازی کمیسیون توسعه روابط بین الملل با حضور و ریاست شهردار و معاونان ذی ربط و دو تن از اعضای شورای شهر اصفهان مصوب شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این جلسه بررسی نامگذاری‌های معابر و اماکن و چگونگی ساماندهی آنها از نظر تکراری نبودن اسامی، تلفظ آسان و حفظ هویت تاریخی آنها مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد:  در این جلسه که با حضور اساتید دانشگاه برگزار شد مقرر شد تا روابط عمومی شهرداری فهرست اسامی همه معابر، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مراکز فرهنگی و آموزشی را جمع‌اروی و ابزارهای لازم برای دستیابی به آدرس مورد نیاز شهروندان را تدوین کند.

کد خبر 349125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.