کلینیک تخصصی سرطان سینه در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

نخستین کلینیک تخصصی سرطان سینه هفته آینده در شهرک سلامت اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

مریم طباطباییان، موسس نخستین کلینیک تخصصی سرطان سینه در اصفهان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روند رو به رشد بیماران مبتلا به سرطان سینه توجه ویژه به تسریع در درمان این بیماری را می‌طلبد، اظهار کرد: به همین منظور راه‌اندازی مرکزی که تمام خدمات را به صورت یکجا به بیماران ارایه دهد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نخستین کلینیک تخصصی سرطان سینه هفته آینده در شهرک سلامت اصفهان راه‌اندازی میشود، تصریح کرد: هدف دیگر از راه‌اندازی این مرکز کاهش هزینه‌های درمان بیماران سرطانی است.

موسس نخستین کلینیک تخصصی سرطان سینه در اصفهان با بیان اینکه تمام مراحل درمان از جمله غربالگری، رادیولوژی و سونوگرافی در کلینیک تخصصی سرطان سینه اصفهان تعبیه شده است، اضافه کرد: مشاوران ژنتیک نیز به منظور ارایه خدمات به افراد پرخطر در این کلینیک حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه خدمات ماموگرافی نیز از شهریور امسال در کلینیک تخصصی سرطان سینه راه‌اندازی میشود، گفت: همچنین در شیفت عصر نیز پلی کلینیک تخصصی در این مرکز فعال است که در آن آخرین روش‌های درمانی با حضور متخصصان بررسی می‌شود.

طباطباییان با بیان اینکه پیشگیری از ورم و عوارض بعد عمل جراحی برای بیماران در دستور کار است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تغذیه، حرکات اصلاحی و ورزشی برای افراد مبتلا به سرطان نیز از جمله این خدمات است.

وی برگزاری دوره‌های مشاوره برای فرزندان مادران مبتلا به سرطان سینه  را نیز از دیگر خدمات در دستور کار کلینیک تخصصی سرطان سینه اصفهان دانست و گفت: فرزندان این بیماران دچار ترس و اختلالات خواب می‌شوند، با برگزاری جلسات مشاوره برای کودکان  فضا را قابل درک خواهیم کرد که با عوارض بیماری مادران خود کنار بیایند.

طباطباییان افزود: هزینه معاینه خبرنگاران در روز خبرنگاران در کلینیک تخصصی سرطان سینه رایگان است.

کد خبر 349118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.