بازار روز کوثر ۱۴ تا یک‌ماه آینده افتتاح می‌شود

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان از افتتاح چهاردهمین بازار کوثر شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این بازار که در بلوار شفق محدوده منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان واقع شده، تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید خاکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان کوثر شماره شش نیز راه‌اندازی شده بود، اما با توجه به وسعت زیاد منطقه، عدم دسترسی مناسب شهروندان ساکنان در بلوار شفق به این بازار و درخواست‌های مکرر مردمی، کوثر شماره ۱۴ در این بلوار احداث و تا پایان مردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تنوع کالا، کاهش قیمت، حذف واسطه‌های غیرضروری، کمک در بهبود ترافیک شهری و کاهش سفرهای درون شهری، تثبیت قیمت کالا در مناطق مختلف شهری و ... را از مزایای فروشگاه‌های کوثر شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: هدف از تشکیل بازارهای روز کوثر حمایت از تولیدکنندگان داخلی است که در این راستا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، تصمیم گرفته شد خرید اجناس داخلی با برگزاری جشنواره کالای ایرانی فرهنگسازی شود.

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد کالاهای موجود در بازارهای کوثر ایرانی است و با توضیحاتی که توسط نماینده هر کارخانه در این بازارها از کیفیت و سلامت کالا ارایه می شود، قطعا بیشتر مردم کالاهای ایرانی را برای خرید ترجیح می‌دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره کالای ایرانی تا پایان مردادماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به یکی از بازارهای کوثر اصفهان شانس خود را امتحان کرده و از جوایز نفیس ۱۲ دستگاه خودرو بهره‌مند شوند.

خاکی اظهارکرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان با مراجعه به نماینده سازمان در آن بازار و یا از طریق تلفن‌های ۱۳۷، ۳۲۲۲۵۵۳۵ و همچنین سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰ مسایل و مشکلات را اعلام کنند تا در اسرع زمان پیگیری شود.

کد خبر 348987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.