کشف عتیقه‌های عصر آهن در کاشان/۱۰ میلیارد جنس مسروقه کشف شد

توقیف پژو ۴۰۵ با ۲۲۳ کیلوگرم تریاک در اصفهان، کشف عتیقه‌های سفالی عصر آهن در کاشان، واژگونی ال ۹۰ با یک کشته و ۴ مجروح در اصفهان و دستگیری ۱۶ نفر از محکومان فراری و سارقان در اردستان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استرداد اموال مسروقه به مالباختگان و همچنین تدابیر فرمانده انتظامی استان در این خصوص از ابتدای امسال طرح های ویژه ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.

وی افزود: در نتیجه این طرح ها چهار باند سه نفره سارقان داخل خودرو طی عملیاتی منسجم و هماهنگ شناسایی و منهدم شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه با اعترافات متهمان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال و لوازم داخل خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه های آن ها کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی در خصوص نحوه بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان گفت: کسانی که از ابتدای امسال اموال و لوازم داخل خودروی آن ها مورد دستبرد قرار گرفته است می توانند به پایگاه جنوب واقع در بلوار کشاورز، خیابان قائمیه جنب پلیس آگاهی مرکز و پایگاه شرق پلیس آگاهی واقع در خیابان زینبیه جنوبی، روبروی پارک لاله مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

توقیف پژو ۴۰۵ با ۲۲۳ کیلوگرم تریاک در اصفهان

سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: مأموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان "نائین" به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت زیادی درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو از آن بازرسی شد که مقدار ۲۲۳ کیلوگرم تریاک که زیر صندلی‌ها و در صندوق‌عقب خودرو جا ساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: راننده خودرو در تاریکی شب و با توجه به اینکه منطقه بیابانی و پستی‌وبلندی‌ داشت متواری شد که شناسایی‌ شده و به‌زودی دستگیر خواهد شد.

سرهنگ سید تقی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

کشف عتیقه‌های سفالی عصر آهن در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری تعدادی اشیاء قدیم و عتیقه توسط فردی در شهرستان "کاشان" ، بررسی موضوع به صورت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که تعداد ۳۳ قطعه عتیقه سفالی کشف  و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی این اشیاء ۳ هزار و ۷۰۰ سال قدمت دارند و مربوط به عصر آهن می باشند.

تصادف موتورسیکلت‌ها مرگ یک موتورسوار را رقم زد

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس‌راهنمایی و رانندگی شهرستان "آران و بیدگل" از تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت در "ابوزید آباد" مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی راکب یکی از موتورسیکت ها فوت و راکب دیگر موتورسیکلت نیز به شدت مجروح شده بود، ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

واژگونی ال ۹۰ با یک کشته و ۴ مجروح در اصفهان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ادامه داد: همچنین روز گذشته مأموران پلیس‌راه "نطنز-بادرود" از واژگونی یک دستگاه سواری ال ۹۰ در این محور مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی یک نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت و راننده و سه سرنشین آن نیز مجروح که به بیمارستان منتقل شد، اضافه کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای در دست

سارق منزل حین سرقت دستگیر شد

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: روز گذشته با تماس یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزلش ، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران با هماهنگی صاحب خانه وارد منزل شده و در یک اقدام ضربتی سارق مذکور را که بی خبر از حضور ماموران در حال سرقت اموال و اشیای منزل بود، دستگیر کردند، افزود: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

دستگیری ۱۶ نفر از محکومان فراری و سارقان در اردستان

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده، فرمانده انتظامی اردستان اظهار کرد : طرح عملیاتی مرصاد به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان "اردستان " با بکارگیری کلیه نیروی های انتظامی اجرا شد .

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۶ نفر از محکومان فراری و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و سارقان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

تصادف ۲ پراید با ۲ کشته و یک مجروح در اصفهان

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه سواری پراید در محور"گلپایگان-موته" روبروی کارخانه آرد ، مأموران پلیس‌راه "گلپایگان" به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی ۲ نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو فوت و یکی از سرنشینان یکی از خودروها نیز به‌شدت مجروح شد.

سرهنگ پور قیصری بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای تجاوز به چپ یکی از خودروها اعلام‌شده است.

کشف ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه ، فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند .

سرهنگ پورکاوه افزود :در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۷ طاقه پارچه به متراژ یک هزار و ۷۰۰ متر و ۴۸۰ ثوب لباس زنانه کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی گفت : ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

کد خبر 348984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.