۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
نمایش تصویرسازی کتاب داستان

تصویرسازی شامل لایه‌ها و اجرای مختلف است و یکی از نکات مهم در تصویرسازی، شناخت مخاطب است؛ در این میان تصویرسازی داستان یکی از انواع آن است که داستان و شعر در قالب تصاویر ارایه می‌شوند.

تصویرگری معاصر از طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و تکنیک‌ها از جمله نقاشی، کولاژ، مونتاژ، طراحی دیجیتال، چند رسانه ای و مدل سازی ۳D استفاده می‌کند. بسته به هدف، تصویرسازی ممکن است پر معنا، بسیار تکنیکی، سبک‌وار یا واقع گرایانه باشد؛ براساس همین اهداف است که نمایشگاه گروهی از آثار "تصویرسازی" دانشجویان دانشکده سمیه و سماء در گالری نگاه نو برگزار شده است.

بابک شکرانی درخصوص این نمایشگاه که صدوهفدهمین نمایشگاه گالری نگاه نو بشمار می‌رود، به خبرنگار ایمنا گفت: در این نمایشگاه، آثار نقاشی ۴۴ نفر از دانشجویان ترم یک کاردانی دانشگاه سمیه و سما نجف‌آباد به نمایش گذاشته‌شده است.

مدیر گالری نگاه نو افزود: در این نمایشگاه ۴۸ اثر با تکنیک آبرنگ، اکرلیک، کلاژ، پاستل روغنی و مداد رنگی در ابعاد کوچک ارایه شده است.

هدی خدادادی کیوریتور این نمایشگاه نیز اظهار کرد: آثار تصویرسازی ارایه شده در این نمایشگاه با هدف تصویرسازی کتاب داستان در قالب موضوعاتی از قبیل داستان‌های شاهنامه، شعری در مورد مادر و هم‌چنین شعر "لیلی نام تمام دختران زمین است"سرودۀ عرفان نظرآهاری و "من و دوست غولم" اثر شل سیلور استاین ارایه شده است.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی "تصویرسازی" که ارایه کنندۀ آثاری از دانشجویان ترم یک مقطع کاردانی رشته گرافیک در دانشکده سمیه و سماء است، می‌توانند تا سوم مردادماه همه روزه ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ به گالری نگاه نو، واقع در آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره ۳، باغ ارم  مراجعه کنند.

کد خبر 348827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.