خبیری: باید بر روی نقاط ضعفمان کار کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تنها دو روز مانده به شروع فصل تیم را بستیم، تمریناتمان را دیر شروع کردیم و باید رفته رفته خودمان را جمع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خبیری پس از شکست شش بر صفر تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرینات را دیر شروع کردیم و دو روز مانده به شروع مسابقات تیم را تشکیل دادیم، بازیکنان کم کم به همدیگر و درکنار هم بودن عادت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تنها این هفته بود که توانستیم کمی تمرینات منظمی داشته باشیم، ادامه داد: قطعاً زمانی که در یک شرایط تمرینی قرار می‌گیریم بدن‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهد. ما در حال حاضر هم کار بدنی انجام می‌دهیم و هم کار تاکتیکی تا بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم.

خیبری افزود: گل‌هایی که در این دیدار دریافت کردیم اکثراً بر روی اشتباهات فردی و عدم توانایی بود که این موارد هم به فشاری که به بازیکن در زمین وارد می‌آید، برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: امروز مقابل تیمی بازی کردیم که بهترین تیم ایران و آسیا است و بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد، مقابل این بازیکنان هر اشتباهی انجام دهی قطعاً شکننده می‌شوی و ما علیرغم این شرایط بازی جوانمردانه‌ای انجام دادیم و باید به تک تک بازیکنانم خسته نباشید بگویم که در حد توانشان و شرایط موجود، مردانه جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه از شرایط تیمم کاملاً مطلع هستم، گفت: می‌دانم در یک شرایط سخت قرار گرفته‌ایم و ریسک بزرگی کرده‌ایم که این شرایط را پذیرفته‌ایم، دو روز مانده به آغاز لیگ برتر فوتسال ایران که جزو بهترین لیگ‌های دنیا است تیم را بستیم و باید نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم تا بتوانیم پس از هفته پنجم تازه تیم را در شرایط مسابقات قرار دهیم که امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد و رفته رفته خودمان را جمع کنیم.

کد خبر 348764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.