۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
به جنگ تومورهای مغزی برویم

برخی از ویتامین ها، گیاهان و درمان های ذهنی بدن به کاهش علائم تومور مغزی و عوارض جانبی درمان کمک می کنند.

به گزارش سرویس علمی ایمنا از techtimes،تخمین زده می شود که سالانه 50000 نفر مبتلا به تومورهای مغزی می‌شوند.بیشتر تومورها سرطانی نیستند، اما حتی تومورهای خوش خیم مغز می توانند  سردرد، سرگیجه و خستگی را ایجاد کنند.  
خوشبختانه، انواع مختلفی از درمان های مکمل و جایگزین برای کاهش برخی از علائم تومور مغزی تخفیف و عوارض جانبی بیماری وجود دارد.
لسلی مندسا ، مدیر برنامه پزشکی انتگرال می گوید:اصل مهم درمان های مکمل و جایگزین برای تومورهای مغزی، استفاده از ابزارهای بسیاری است که در آنها به طور ایمن و موثر برای درمان اقدام شود.خوشبختانه بسیاری از درمان های مکمل و جایگزین وجود دارد که می تواند در مبارزه با تومور مغزی مفید باشد.  
انواع مختلفی از درمان ها می تواند با علائم تومور مغزی، به ویژه درد و سرگیجه کمک کند. دکتر مندسا می گوید: طب سوزنی و ماساژ درمانی اندورفین ها را تحریک
می کنند و باعث کم شدن علائم درد، از جمله سردرد می شوند.طب سوزنی همچنین می تواند به کاهش سرگیجه کمک کند.
مکمل های غذایی برای درمان تومورهای مغزی
مندوزا در ادامه می گوید:مکمل ها به طور خاص برای حمله به تومور مغزی یا سرطان استفاده نمی شود و نباید به جای جایگزینی برای شیمی و رادیوتراپی استفاده شوند، بلکه باید به عنوان  کمکی برای تحریک سیستم ایمنی بدن موثر باشد تا بتواند به طور غیر مستقیم به مبارزه با سرطان کمک کند.
به طور خاص، ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3 دو مکمل هستند که ممکن است برای بیماران تومور مغزی مفید باشد.امگا 3 برای سلامت مغز مهم است. همچنین دارای مزایای ضد التهابی است و می تواند به درمان افسردگی کمک کند.

کد خبر 348240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.