طرح توسعه حرم زینبیه، کیفیت زندگی در منطقه ۱۴ را ارتقا می دهد

مدیر طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) گفت: طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) ذهنیت فقری که بر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان حاکم بوده را به ذهنیت نوآوری، خلاق و هوشمند تبدیل و کیفیت زندگی ساکنان منطقه را ارتقاء می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد کیهان‌فر صبح امروز - جمعه ۲۲ تیرماه - در جلسه بررسی پیشرفت طرح توسعه حرم زینب(س) اظهارکرد: پروژه‌ای که با محوریت توسعه حرم حضرت زینب(ع) در اصفهان با عنوان پنجمین قطب زیارتی کشور در نظر گرفته شده، نخستین پروژه‌ای است که بر خلاف سایر بقاع متبرکه، توسعه پیرامونی به خصوص در حوزه ترافیک دارد.

وی افزود: خدمات طرح توسعه حرم نه تنها باعث تشدید مشکلات شهرداری منطقه نمی‌شود، بلکه گره‌گشای منطقه و تامین‌کننده سرانه و خدمات منطقه است.

مدیر طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) با بیان اینکه اجرای این طرح باعث جذب سرمایه گذاران مختلف در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خواهد شد، گفت: اجرای طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) هویت جدید و کاملی را به ساکنان این منطقه می‌دهد تا با احساس تعلق، منطقه ۱۴ را به صورت دائم برای سکونت خود انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: طرح توسعه حرم ذهنیت فقری که بر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان حاکم بوده را به ذهنیت نوآوری، خلاق و هوشمند تبدیل و کیفیت زندگی ساکنان منطقه را ارتقاء می‌دهد.

کیهان‌فر با بیان اینکه طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) می‌تواند الگویی برای سایر اماکن مذهبی کشور باشد، افزود: این طرح ۸۰ هزار مترمربع زیربنا دارد که برای ۱۰ درصد آن پروانه صادر و فعالیت ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ درصد از ۱۰ درصد طرح عملیاتی شده و برای بخشی که هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده، منتظر آزادسازی و الحاق خیابان‌های واقع شده در طرح هستیم.

مدیر طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) با بیان اینکه کوچک‌ترین وقفه در اجرای ادامه طرح می‌تواند اعتماد مردم را سلب کند، تصریح کرد: پیشرفت طرح بسیار خوب بوده و مردم از اجرای طرح رضایت دارند زیرا تغییر و توسعه را در منطقه احساس می کنند.

وی تاکید کرد: سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی برای اجرای پروژه‌های شهری نیاز است که امیدواریم با همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف و استمرار فعالیت‌ها، طرح توسعه حرم حضرت زینب(س) به عنوان پروژه خاص مطرح شود چرا که این طرح برای شهرداری اصفهان درآمد پایدار به وجود می‌آورد.

کد خبر 348214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.