با برخورد تند و سالب آزادی موافق نیستیم

معاون سیاسی- امنیتی استانداری اصفهان گفت: اولویت اول ما در بحث حجاب و عفاف تشویق مردم است و با برخورد تند و سالب آزادی موافق نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حمیدرضا طباطبائی، ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری گرامیداشت عفاف و حجاب و برگزاری مراسم تشییع شهدا گفت: شرف، امنیت و  استقلال کشور به دلیل از جان گذشتگی شهدا بوده و از این رو از رسانه ها خواستاریم که تکریم این شهدا را تیتر یک رسانه خود قرار دهند.

وی افزود: سعی شده که مراسم دو جنبه داشته باشد، یکی از جنبه هفته عفاف و حجاب که با حضور حداکثری مردم در همایش فردا به آن پرداخته می شود، چرا که انتظار می رود هر بحث فرهنگی که ارتباط با مردم دارد، به آن توجه بیشتری شود.

وی خاطر نشان کرد: تشویق مردم به  امر حجاب و عفاف برای ما در اولویت است و اساسا ما با برخورد های  تند و سالب آزادی موافق نیستیم و اینگونه مراسمات باعث ترویج حجاب اسلامی خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مباحثی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند، باقی ماندن آرمان های نظام بود که عفت و حجاب در جامعه یکی از دستاورد های آن است. بنابراین عمده فعالیت در این حوزه باید از طریق کار فرهنگی و توصیه باشد.

کد خبر 348087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.