زمینه ورود سرمایه‌گذاران به پروژه نمایشگاه اصفهان فراهم است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از بهره‌برداری مقدماتی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فاز یک نمایشگاه وجود دارد که در صورت استقبال و ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بسیاری از هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان صبح امروز - چهارشنبه ۲۰ تیرماه - در جلسه بررسی پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اظهارکرد: این پروژه با مساحت هشت هزار متر مربع شامل بخش‌هایی از جمله دیتاسنتر، صرافی، بانک، گمرک و اتاق‌های اداری و سالن جلسات است.

وی فاز اول پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را شامل بخش های پذیرایی، کافی شاپ، ساختمان رجیسترینگ، کلاس‌ها، اتاق‌های مذاکره خواند و ادامه داد: در حال حاضر بخش عمده ای از بدهی‌های پیمانکاران پروژه پرداخت شده و با پرداخت بدهی‌ها از چندین جبهه فعالیت‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان ادامه داد: بهره برداری مقدماتی از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تا پایان سال در صورتی عملی می‌شود که سهامداران، مجریان، طراحان و ناظران به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.  

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: نمایشگاه موتور محرکه اقتصاد است و با توجه به اینکه اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور به شمار می رود، باید در صنعت نمایشگاهی نیز پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه محوطه سازی پروژه جدید نمایشگاه اصفهان ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: اگر تا پایان سال ماهیانه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق شود، این پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه همزمان با اجرای پروژه باید تابلوهای راهنمای مسیر در ابتدای بزرگراه‌ها برای دسترسی آسان به نمایشگاه نصب شود، گفت: در برخی از نقاط شهری احداث ایستگاه‌های اتوبوس ثابت برای ایاب و ذهاب شهروندان به پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان مورد نیاز است و باید از اکنون مورد توجه قرار گیرد.

یارمحمدیان افزود: برای آبیاری فضای سبز محوطه نمایشگاه بزرگ اصفهان لازم است انشعاب آب از میدان مرکزی میوه و تره بار گرفته و به فضای سبز این پروژه آبرسانی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فاز یک نمایشگاه وجود دارد که در صورت استقبال و ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بسیاری از هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.

کد خبر 348051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.