از پیاده راه سازی چهارباغ چه خبر؟

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی کف‌سازی پیاده‌راه سازی شرق چهار باغ خبر داد و گفت: کف‌سازی چهارباغ عباسی تا پایان مردادماه ماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: قرار است در محور میانی چهارباغ عباسی حوض‌ها و آبنماهای قدیمی احداث و محور گردشگری چهارباغ عباسی در چند فاز اجرایی به شکل قدیمی خود احیاء ‌شود.

وی روند پیشرفت کف‌سازی و احیاء چهارباغ عباسی را خوب ارزیابی کرد و افزود: نزدیک به ۵۰ درصد کف‌سازی‌ محور شرقی چهارباغ به اتمام رسیده و کف‌سازی آن نیز تا پایان مردادماه تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیاده‌راه سازی چهارباغ یک پروژه محرک توسعه برای شهر اصفهان است، ادامه داد: سعی داریم اقداماتی همچون ساماندهی مشاغل شرق چهارباغ را انجام دهیم، اما این اقدامات تدریجی انجام می‌شود و به همکاری کسبه نیاز دارد.

وی از همکاری شهروندان اصفهانی به ویژه ساکنان مناطق یک و سه تشکر کرد و گفت: تلاش می‌کنیم کف‌سازی این محور مهم و تاریخی اصفهان به نحو احسن تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 347525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    5 0
    جلوی این موتوریها را بگیرید
  • امیر IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    6 0
    اگر خیلی هنرمندید نگذارید هیچگونه وسیله نقلیه موتوری وارد چهارباغ شود حتی موتور سیکلت
  • سید علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    3 0
    با سلام و تشکر از خبرگزاری ایمنا اول به قول دوستان جلوی ورود موتور ها را بگیرید ، و دوم ورودی های زیبا برای پارک شهید رجائی درست نمائید خبرگزاری ایمنا هم لطفا گزارش تصویری از مسجد قدیمی چهارسوق اول خیابان طالقانی روبروی بازار کامپیوتر طالقانی تهیه نمائید و در سایت منتشر کنید. تشکر
  • سعید IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    3 0
    پیاده راه چهارباغ یا موتورراه!؟؟؟ چهارباغ, میدان نقش جهان و پارک ها= بهشت موتورسواران
  • حکیم فعال UA ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    2 0
    به نظرم میرسه میشه سریعتر این پروژه را تمتم کرد لطفا شیفت های کاری را بیشتر کنید.عبور ماشینهای سنگین روی سنگفرشها برای حمل مصالح و کارهای تاسیساتی نقاطی را دچار آسیب و شکستگی کرده.چرا در سنگفرش کف از بلوکهای کوچک به سبک کوچه های جلفا استفاده نشده؟ محور میانی باید با سلیقه و هارمونی بهتری اجرا شود.لطفا به هیچوجه اجازه عبور ماشینهای شخصی به بهانه تخلیه بار و ... داده نشود.صرفا باید به ماشینهای ون اجازه تردد داده شود چون تعدادی هتل در این محور قرار دارد و مهمانها چمدان و وسایل دارند
  • محسن AE ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    1 0
    اقلا پیاده رو هایش را تعریض می کردید که پیاده ها را حت تر عبور و مرور کنند. در قسمت اصلی که موتورسوارها امنیتی باقی نگذاشته اند.