سیماک هر چه سریع تر اجرایی شود

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: سیماک یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در آیین افتتاحیه دفتر پست شهر زاینده رود اظهار کرد: بروکراسی زاید اداری امروز به چالشی بزرگ در شهرستان لنجان تبدیل و موجب شده روند سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در این شهرستان به کندی انجام شود.

وی با بیان اینکه حجم بالای استعلامات یکی از سرعت‌گیرهای جدّی بر سر راه فعالان اقتصادی و کارآفرینان است، افزود: با توجه به مشکلاتی که گریبان گیر شهرستان لنجان است، سیاست اصلی تلاش جهادی همراه با جدیت، کار همراه با پیگیری مجدانه، کنار گذاشتن بروکراسی اداری و خدمت صادقانه به مردم همراه با محبت و خوش رویی است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: پروژه‌های G-NAF و سیماک از پروژه‌های زیرساختی در حوزه دولت الکترونیک و همچنین از پروژه‌های ممتاز در موضوع اقتصاد مقاومتی است که نه تنها باعث کاهش بروکراسی اداری شده بلکه  رفت و آمد، آلودگی ناشی از ترافیک، مراجعات مردمی به دستگاه های دولتی، هزینه و ... را کاهش و بهره وری را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه امروز دیگر روش‌های سنتی در ادارات کارآمد نیست و لازم است روش‌های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات جایگزین آنها شود، ادامه داد: با توجه به اینکه سیماک یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است با سرعت هرچه بیشتر در شهرستان لنجان باید اجرایی شود تا شاهد کاهش بروکراسی اداری موجود در شهرستان باشیم.

صفرخانلو اضافه کرد: با توجه به اینکه با سیماک تمام عملیات مربوط به صدور مجوزهای ساختمانی در شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها، در بستر فرآیندهای استاندارد و گردش کار بهینه انجام می‌شود و همه باید به میدان بیایند تا این طرح هرچه سریعتر در شهرستان لنجان اجرایی شود تا مسایل مربوط به تغییر کاربری اراضی تحت نظارت کامل انجام شود.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم انتظار می رود مدیران شهرستان با جرأت و جسارت اقدام کنند و به دنبال آن نباشند که  توپ را در زمین دیگری بیندازند تا بتوانیم بر مشکلات فایق آییم.

کد خبر 347374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.