تصاف سه راهی دامنه هشت مصدوم داشت

سخنگوی مرکز  اورژانس اصفهان گفت: در اثر بر خورد دو دستگاه خودرو در پلیس راه دامنه تیران هشت نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره حوادث ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: عصر روز گذشته حادثه رانندگی در دو کیلومتری پلیس راه دامنه از سمت تیران اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام و امدادخواهی شد.

وی افزود: این تصادف در اثر برخورد خودروی ۲۰۶ با وانت مزدا رخ داد و برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این تصادفات رانندگی بلافاصله یک کد  آمبولانس نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد نیروهای امدادی هلال احمر به محل این حادثه  رانندگی اعزام شدند.

سخنگوی مرکز  اورژانس اصفهان گفت: این حادثه رانندگی فوتی نداشت و نیروهای امدادی اورژانس در محل این تصادفات رانندگی با مصدومیت هشت سرنشین روبه رو شدند.

وی گفت: مصدومان این تصادفات رانندگی سه خانم ۳۹ ، ۱۲ و ۵۳ و پنج آقای ۱۶ ، ۴۸ و ۵۶ ساله بودند که بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

غرق شدن مرد ۶۰ ساله در استخر جلال آباد

عابدی از وقوع حادثه دیگری در محدوده جلال آباد خبر داد و گفت:  روز گذشته این حادثه غرق شدگی در اثر گرفتن مجاری قلبی تنفسی فردی ۶۰ ساله در در داخل استخر جلال آباد از توابع نجف آباد رخ داد و  برای امداد خواهی به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی تاکید کرد: برای  امداد رسانی به این حادثه یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی اعزام شدند و اما قبل از رسیدن نیروهای امدادی مصدوم این حادثه غرق شدگی که مردی ۶۰ ساله بود فوت کرد.

کد خبر 347154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.