مراکز بازی‌ کودکان اصفهان ارتقا می‌یابد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب پیشنهادی خواستار ارتقاء مراکز بازی کودکان و نوجوانان شده و شهرداری را به انجام این طرح مطرح کردند.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد:  موضوع تعداد پروانه‌های ساختمانی و تعداد متقاضیان مراجعه کننده به شهرداری‌ها برای اخذ پروانه مورد رسیدگی همه جانبه قرار گرفت و به منظور تسهیل امر صدور پروانه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: بر این اسسا مقرر شد شهرداری برای انجام تسهیل در امور صدور پروانه هماهنگی‌های لازم را با سازمان نظام مهندسی و تامین اجتماعی انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با اشاره به طرح پیشنهادی هفت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اولویت بخشی توسعه و ارتقاء کیفی انواع بازی کودکان اظهار کرد: بر این اساس شهرداری موظف است وضعیت کنونی این مراکز را بررسی و نتیجه را  برای پیش‌بینی بودجه و همکاری لازم به شورای اسلامی شهر ارایه نکند.

وی تصریح کرد:  این اقدامات در راستای تصمیمات شورای شهر در مورد قلمداد شدن اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک است.

معین همچنین در خصوص طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص الکترونیکی شدم تامین اعتبار در شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان مکلف شد در سامانه‌های رایانه‌ای خود برنامه‌ای را تدوین کند که مراحل انجام پروژه‌های عمرانی از اقدامات اولیه از جمله تملک زمین، تهیه طرح، میزان پرداخت‌ها و بودجه اختصاصی به طور کامل درج و به صورت به روز شده برای شهروندان قابل ملاحظه و پیگیری باشد.

کد خبر 346979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.