۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
ایستگاه پایانی "مشق ترنج"

همزمان با آیین اختتامیه نمایشگاه گروهی خوشنویسی و تذهیب با عنوان "مشق ترنج"، نشست تخصصی خوشنویسی نیز در نگارخانه صفوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، در روز پایانی نمایشگاه "مشق ترنج"، نشست تخصصی خوشنویسی با حضور "علی فرزانه" مدرس انجمن خوشنویسان، "شهاب شهیدانی" استاد تاریخ هنر و پژوهشگر در زمینه  خوشنویسی و "محسن سلیمانی" از هنرمندان خوشنویس اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه "مشق ترنج" که توسط امیر رجایی به عنوان نمایشگاه‌گردان و با همکاری عاطفه یزدانی به‌عنوان دستیار نمایشگاه‌گردان و مینا حسن‌زاده برگزار شد، از ۲۸ خردادماه سال جاری میزبان بیش از ۷۰ اثر خوشنویسی و تذهیب پیشکسوتان و هنرجویان بود و در کنار نمایش آثار، ورک‌شاپ(کارگاه‌های) آموزشی خوشنویسی و تذهیب نیز برگزار شد و تا پنجم خردادماه ادامه یافت.

یکی از اهداف نمایشگاه، تولید دانش با محوریت آثار هنری بوده است که با قرار گرفتن پیشکسوتان خوشنویسی و تذهیب در کنار جوانان آن رشته علاوه بر ایجاد انگیزه، باعث ارتقاء سطح کیفی آثار هنرمندان جوان می‌شود.

علاقمندان برای حضور در آیین اختتامیه نمایشگاه "مشق ترنج" و هم‌چنین شرکت در نشست تخصصی خوشنویسی می‌توانند چهارشنبه ششم تیرماه ساعت ۲۰ به خانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

کد خبر 346974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.