درخواست مذاکره با آمریکا با آرمانهای انقلاب منافات دارد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از تاکتیکهای دشمن در این روزها این است که در شبکه های ماهواره ای از سخنان بزرگان انقلاب از جمله کلام شهید بهشتی علیه انقلاب استفاده می کنند و می کوشند روح یأس و نا امیدی را به قصد براندازی نظام در جامعه القاء کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری در نشست مطبوعاتی سالگرد شهدای هفت تیر، هفته قوه قضاییه و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که پیش از ظهر امروز دوشنبه- ۴ تیر- در سالن جلسات صدا و سیمای اصفهان برگزار شد، گفت: هفتم  تیر یادآور شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و همچنین چهره منحوس نفاق و جنایات آمریکا است. شناخت و افشای چهره نفاق از بدو تولد انقلاب تا به امروز قابل تامل و تدوین است؛ چرا که بسیاری از مشکلات کشور به واسطه نفوذ و نفاق ایجاد می شود.

عسگری با بیان این‌که افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی برای نسل جوان ضرورت دارد و لازم است در این هفته، جنایات آمریکا را گوشزد کنیم، خاطر نشان کرد: در رابطه با عملکرد آمریکا نسبت به ملت ایران در دوران قبل از انقلاب می توان به حمایت این کشور از تحکیم بنیان نظام شاهنشاهی و کشتار مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد و تاسیس  ساواک و غیره اشاره کرد.

وی افزود: پس از انقلاب نیز تبدیل سفارت آمریکا در ایران به لانه جاسوسی، مصادره اموال ایران، حمایت از کودتاهای مختلف از جمله نوژه ، چراغ سبز نشان دادن به عراق برای حمله به ایران، تامین سلاح شیمیایی برای عراق در حمله به ایران، اعمال تحریم های ظالمانه و حمایت از گروه های تروریستی از جمله اقدامات آمریکا علیه ملت ایران بوده است.

عسگری خاطر نشان کرد: آمریکا در حوزه جنگ نرم نیز فعالیتهای زیادی علیه ملت ایران انجام داده که از جمله آنها می توان به مواردی از جمله تخریب شخصیت ها و تزریق ناامیدی، حمایت آمریکا از هرگونه فتنه و ترور شهیدان هسته ای و عهد شکنی مکرر این کشور اشاره کرد که اینها همان دلایل گفتن مرگ بر آمریکا از سوی ملت ایران است.

وی گفت: امروزه مطرح کردن درخواست مذاکره با آمریکا از  سوی برخی از مسئولان با آرمانهای انقلاب و آرمانهای شهدا منافات دارد؛ همچنین یکی از تاکتیکهای دشمن در این روزها این است که در شبکه های ماهواره ای از سخنان بزرگان انقلاب از جمله کلام شهید بهشتی  علیه انقلاب استفاده می کنند و می کوشند روح یأس و نا امیدی را  به قصد براندازی نظام در جامعه القاء کنند و این وظیفه رسانه هاست که با توطئه دشمنان مقابله کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: آنچه که درد است افراط و تفریط در موضوعات است، برخی از روزنامه های محلی مطالب خوبی راجع به فوتبال منتشر می کنند، اما از مطالب فرهنگی و دیدگاه های شهدا غافل می شوند؛ این در حالی است که مستکبران معمولان اهداف خود را به ویژه در کشور های جهان سوم  زمانی پیاده می کنند که همه توجه‌ها به سمت فوتبال است و نمونه عینی آن را در حملات یمن مشاهده می‌کنیم.

عسگری ضمن توصیه به رسانه ها برای توجه بیشتر به استفاده از خاطرات و نظرات خانواده شهدا و اعلام برنامه های این هفته ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر استان اصفهان افزود: ما باید حق شهدا را ادا کنیم و نظرات و دیدگاه‌های  شهدا را منتقل کنیم تا مسئولین به آنها دقت و اندیشه کنند.

میدان دادن به جوانان یکی از درخواستهای شهید بهشتی بود

در ادامه این جلسه خواهر شهید بهشتی با اشاره به وصیت برادر خود گفت: میدان دادن و توجه به جوانان یکی از درخواستهای برادرم بود. همچنین یکی از برنامه های ایشان این بود که در جلسات از جوانان نظرخواهی کند و همیشه به آنها توصیه می‌کرد که با مطالعه حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که شهید بهشتی برای رضای خدا قدم برمی‌داشت، هیچ گونه توهینی ایشان را از مسیر خود منحرف نمی‌کرد و معتقد بود که هرکاری را که انجام می‌دهید در نظر خود کوچک جلوه دهید تا از پس آن بر بیایید.

کد خبر 346763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.