محموله اسکیت قاچاق کشف شد/ کشف ۱۲ پراید سرقتی

کشف محموله اسکیت‌های قاچاق در شهرضا و دستگیری سارقان ۱۲ دستگاه خودروی پراید در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا" اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این خودرو حامل تعداد ۵۴۶ کارتن اسکیت خارجی بود که راننده آن مدارک گمرکی را ارائه نداد، ادامه داد: راننده در این زمینه دستگیر و سه میلیارد جنس قاچاق از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ باباکلانی  با بیان اینکه در بازرسی ازاین خودرو مقدار ۲۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو و زیر بار سنگ آهن جاساز شده بودکشف شد، افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت در خمینی شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی خمینی شهر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ حین گشت زنی موثر وهدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به شخصی که در حال حمل گونی بود مشکوک شده و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی از وسایل همراه متهم مقدار ۳۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی به ارزش ۱۱ میلیون ریال کشف شد.

اعتماد بی جا حساب شهروند اصفهانی را خالی کرد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتای استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اینترنتی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب او ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس فتا و ردگیری دقیق متهم از طریق سرنخ های به جای مانده نهایتاً متهم که از دوستان و نزدیکان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خمینی شهر با اشاره به اینکه متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد افزود: متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی، اطلاعات کارت بانکی او را بدست آورده است و مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب او برداشت کرده است .

سرهنگ مرتضوی در پایان اشاره کرد : امروزه قفل ها و گاوصندوق های غول پیکر جای خود را به رمزها داده اند، این رمزها همانگونه که بسیار ساده قابل استفاده می باشند می توانند خطرناک و مشکل ساز شوند به گونه ای که تنها با افشا شدن یک رمز موجودی حساب فردی به طور کامل برداشت می شود.

رییس پلیس فتای اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در حفظ و نگهداری از کارت بانکی دقت نمایند، همچنین شهروندان محترم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

خستگی و خواب آلودگی یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه "نجف آباد" از برخورد یک دستگاه سواری ساینا و کشنده ای ام سی در آزادراه شهید "کاظمی" ، مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: متاسفانه در اثر این حادثه یک سرنشین سواری ساینا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشین مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت تصادف ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه سواری ساینا ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

کشف ۱۲ دستگاه پراید مسروقه توسط پلیس شهر اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طرح ضربتی مقابله با سارقان و کشف وسایل نقلیه مسروقه را اجرا کردند.

وی افزود: پس از اجرای این طرح ۱۲ دستگاه خودروی پراید مسروقه طی مدت ۲۴ ساعت کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متاسفانه اکثر مالباختگان به توصیه‌های پلیس در رابطه با مجهز کردن خودرو های خود به وسایل بازدارنده سرقت توجه نکرده و همین مستلزم ربوده شدن خودرو توسط سارقان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات همه کلانتری ها و یگان امداد اصفهان با استعداد و اکیپ های پر توان حضور داشتند گفت :طرح های تاکتیکی پلیس برای آرامش مردم در نقاط مختلف شبانه روز اجرایی می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این سارقان متاسفانه دارای سنین نوجوانی هستند ادامه داد:خانواده ها می بایست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار بزهکاری نشوند و فریب دوستان ناباب را نخورند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان تصریح کرد:با شناسایی مالکان وسایل نقلیه و تماس با آنان با دستور مقام قضایی پس از طی مراحل قانونی این وسائل مسروقه مکشوفه تحویل مالکان قرار گرفت.

کد خبر 346725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.