معابر منطقه ۱۵ برای معلولان هموار شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از مناسب سازی معابر عمومی این منطقه به منظور ایجاد محیطی مناسب و ایمن برای استفاده شهروندان و به ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری با بیان این مطلب که یکی از وظایف شهرداری ها، مناسب سازی اماکن عمومی و ایجاد محیطی مناسب و ایمن برای شهروندان است، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۵ در راستای مناسب سازی معابر عمومی برای شهروندان و به ویژه توانخواهان، تجهیز و نصب چراغ ها و علایم راهنمایی و هشدار دهنده مناسب در معابر عمومی، برجسته سازی سطوح پیاده روهای نزدیک به تقاطع ها و همچنین پارک ها، رفع موانع و تطبیق مقررات و صدور پروانه با ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: اجرای این پروژه گامی مؤثر در روند مناسب سازی فضاهای شهری و عمومی برای تمام اقشار جامعه است چراکه همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از تمام حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند .

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر این که مناسب سازی شهری از راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای کلیه افراد جامعه به‌ ویژه افراد دارای معلولیت است، تصریح کرد: از دیگر مزایای این پروژه افزایش ایمنی پیاده راه ها و بهبود خدمات در شهرها است.

کد خبر 346644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.