کارخانه روغن نباتی به مجتمع تجاری - تفریحی تبدیل می شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: کارخانه روغن نباتی خیابان امام خمینی (ره) به مجتمع تجاری- تفریحی تبدیل و تعدادی از طبقات این مجتمع به مبل‌فروشان رهنان اختصاص داده می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حمید اشرفی در خصوص طرح تبدیل کارخانه روغن نباتی به مرکز مبل گفت: این کارخانه آخرین کارخانه‌ای است که باید از اصفهان خارج شود. البته در حال حاضر بخش تولید روغن این کارخانه تعطیل شده و فقط بسته بندی و چاپ برچسب در آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۱ با مسئولان کارخانه روغن نباتی برای تبدیل این کارخانه به مرکز مبل وارد مذاکره شده ‌است، افزود: تاکنون ۷۰ ساعت جلسه با وکیل و مالکان کارخانه برگزار شده و اگر شورای شهر و کمیسیون ماده پنج این توافق را تایید کنند، پس از احداث مجتمع تجاری- تفریحی در محل فعلی کارخانه روغن نباتی، چند طبقه از این مجتمع به مبل‌فروشان رهنان اختصاص داده می‌شود.  

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان این مطلب که توافقات شهرداری منطقه با مالکان کارخانه نباتی انجام و به بخش حقوقی ارسال شده تا مورد ارزیابی قرار گیرد، تصریح کرد: این موضوع در قالب لایحه به شورای شهر ارسال می شود و با تصویب این طرح، منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان متحول خواهد شد.

کد خبر 346180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.