اجرای ۹ برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در تخت فولاد اصفهان

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان از اجرای ۹ برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در این مجموعه ارزشمند خبر داد و گفت: در دیگر ایام سال نیز ویژه برنامه های متعددی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پنهان گردشگری تخت فولاد برگزار می‌شود.

سید علی معرک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ویژه برنامه «روایت خوانی» روز ۲۲ خردادماه در گالری فدک تکیه میرفندرسکی با همکاری مرکز ادبی قلمستان ساعت ۱۸ با حضور «استاد دانشگر» اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: از روز پنجم تا یازدهم خرداد ماه سال جاری به مناسب ماه مبارک رمضان پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در محل پل تاریخی شهرستان برگزار شد و مجموعه تخت فولاد نیز در این نمایشگاه به معرفی مشاهیر و فعالان حوزه علوم قرآنی از جمله افرادی که در زمینه قرائت، تفسیر و کتابت قرآن فعال بوده و مدفون در این آرامستان هستند، پرداخت.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان تصریح کرد: در برنامه لیالی قدر ویژه برنامه فرهنگی هنری «شبیه خوانی در سوگ حضرت علی(ع)» با همکاری تالار هنر در تخت فولاد برگزار شد.

معرک نژاد از برگزاری سه شب تعزیه سیار طی سه شب لیالی قدر در تخت فولاد خبر داد و اظهارکرد: در لیالی قدر همچنین مراسم معنوی ویژه ای توسط گروه‌ها و نهادهای خودجوش مردمی در پنج تکیه تخت فولاد، برگزار شد.

کد خبر 345722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.