جشن گل رز در باغ گل‌ها برگزار می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری جشن گل رز محمدی در باغ گل ها خبر داد.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۲۵ خرداد در تقویم به عنوان روز ملی گل نامگذاری شده است، اظهار کرد: این روز بهانه ای برای معرفی گل ها است، بنابراین امسال در شهر اصفهان ۲۵ خرداد به نام جشنواره گل رز محمدی نامگذاری شده است.

وی افزود: بر این اساس طی پنج روز در چند منطقه شهر اصفهان با هماهنگی سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری و مناطقی همچون ۸ و ۱۱ غرفه‌هایی برپا می‌شود تا گیاهان، گل‌های کم نیاز به آب و مقاوم به خشکی به شهروندان معرفی شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه جشن گل رز 28خرداد در باغ گلها برگزار می شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره گلها با تاکید بر معرفی گیاهان زینتی با نیاز آبی کم به مدت یک هفته در باغ گلها انجام شده است.

مرتضایی نژاد ادامه داد: همچنین به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهر در برخی از فضاهای شهر گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم آبی کشت می‌شود.

وی همچنین در خصوص احداث برج کبوتر در باغ گلها گفت: طرح اولیه احداث برج کبوتر در باغ گلها با سرمایه گذاری بخش خصوصی پیش بینی شده است. این موضوع در طرح نقشه جامع باغ گلها نیز وجود داشته بنابراین در صدد هستیم با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی این را طرح باغ گلها محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: ۲۵ خرداد ماه سال ۹۸ طرح احداث برج کبوتر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 345630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي DE ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام.. اين كار قابل تقدير است . اما به نظر من نگهداري و مرمت برجهاي كبوتر قديمي... از جمله برجهاي كبوتر روبروي شهرك شهيد كشوري و اصفهانك و.... واجب تر است از احداث برجهاي جديد!!!!