برق کولر منجر به مرگ شهروند اصفهانی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: فردی که برای سرویس کولر منزل مسکونی‌اش اقدام کرده بود به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی جان خود را از دست داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه برق گرفتگی به وسیله کولر اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته یک مورد برق گرفتگی در حوالی پل سهروردی به مرکز فرماندهی آتش نشانی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از اهالی مجتمع مسکونی شش طبقه به دنبال سرویس کردن کولر دچار برق گرفتگی شده است، اضافه کرد: در این حادثه برق کولر در هنگان سرویس کردم وصل بوده و با مخلوط شدن برق و آب ولتاژ برق تشدید شده و منجر به برق گرفتگی این فرد شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای متخصص آتش نشانی برای این حادثه اعزام شدند، افزود: در زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل هنوز فرد با برق درگیر بوده و با قطع کردن برق و روش‌های علمی و تخصصی فرد آسیب دیده به پایین ساختمان منتقل شد.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند، افزود: فرد پس از انتقال به پایین ساختمان تحویل نیروهای اورژانس شد که متاسفانه پس از انجام اقدامات پزشکی مورد نیاز مرگ وی اعلام شد.

شریعتی با بیان اینکه افراد ناآگاه نباید نسبت به انجام امور تخصصی اقدام کنند، اضافه کرد: ضروری است که برای اینگونه امور از افراد متخصص استفاده شود و همه نکات ایمنی را نیز رعایت کنند.

کد خبر 345443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.