از ورود فیلم «تگزاس ۳» به سینماها تا اعلام نرخ مصوب لباس فرم مدارس به والدین

ایمنا از اعلام نرخ مصوب لباس فرم مدارس به والدین، ورود فیلم «تگزاس ۳» به سینماها، آغاز طرح پخت نان کامل در کشور، افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان و پرچم‌داران کاروان ایران در المپیک پاریس در بسته خبر خوب می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبر خوب به سراغ اعلام شدن نرخ مصوب لباس فرم مدارس به والدین می‌رویم، در ادامه نیز خبری در خصوص ورود فیلم «تگزاس ۳» به سینماها مطرح شده است، همچنین آغاز طرح پخت نان کامل در کشور، افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان و ‏‬پرچم‌داران کاروان ایران در المپیک پاریس نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

نرخ مصوب لباس فرم مدارس به والدین اعلام می‌شود

نرخ مصوب لباس فرم مدارس به والدین اعلام می‌شود

به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، عاطفه‌سادات مدبرنژاد، مشاور امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش درباره تهیه لباس فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در تعیین نوع و رنگ لباس فرم دانش‌آموزی و نحوه تهیه، مدارس مکلف به رعایت ماده ۸۵ آیین‌نامه اجرایی مدارس هستند و در دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر لباس دانش‌آموزی بر این مهم تاکید شده است.

وی افزود: انتخاب نوع و رنگ لباس دانش‌آموزان با مشارکت شورای دانش‌آموزی، به عهده «شورای مدرسه» و برنامه‌ریزی و اقدام برای تهیه آن با هماهنگی شورای مدرسه، به‌عهده «انجمن اولیا و مربیان مدرسه» خواهد بود.

مشاور امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: به‌منظور تحمیل نشدن هزینه‌های اضافی بر خانواده‌ها، دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌های سالم و قابل استفاده سال‌های قبل استفاده کنند، ادارات کل آموزش‌وپرورش مکلف هستند، نرخ مصوب لباس فرم را از طریق مراجع مربوطه دریافت و به اطلاع والدین برسانند.

«تگزاس ۳» به سینماها رسید + بازیگران و خلاصه فیلم

«تگزاس ۳» به سینماها رسید

فیلم تگزاس ۳ به کارگردانی مسعود اطیابی جدیدترین فیلم کمدی سینمای ایران است که از امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ به سینماها رسید، این جدیدترین محصول عامریان فیلم است که باز هم با زوج سام درخشانی و پژمان جمشیدی به احتمال زیاد فروش خوبی خواهد داشت.

در خلاصه این فیلم آمده است: «بیچاره پله فوت کرده ولی تگزاسی‌ها دست از سرش برنمی‌دارن.»؛ هنوز اطلاعات دقیقی از داستان فیلم تگزاس ۳ منتشر نشده است، اما اگر به ترکیب اصلی تیم تولید یعنی مسعود اطیابی در مقام کارگردان، حمزه صالحی در مقام فیلم‌نامه‌نویس و ابراهیم عامریان در مقام تهیه‌کننده نگاه کنیم، باید منتظر داستان دنباله‌دار شخصیت‌های اصلی فیلم تگزاس باشیم که در قسمت نخست اول در کشور برزیل بازی کردند و در قسمت دوم رهسپار وطن شدند و حالا قرار است دردسرهای جدیدی را در قسمت سوم درست کنند.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، سیدجواد هاشمی، نعیمه نظام‌دوست، سام نوری، سیاوش چراغی‌پور, ساعد هدایتی، محمدجواد جعفرپور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی، حامد وکیلی، مهدی هاشمی و ژاله صامتی بازیگران «تگزاس ۳» هستند.

طرح پخت نان کامل در کشور آغاز شد

طرح پخت نان کامل در کشور آغاز شد / ‏‬ کیفیت نان ایران مطابق با استانداردهای جهانی است

سهراب سهرابی، مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: با توجه به آغاز طرح نهضت احیای نان کامل در کشور، استفاده از آرد کامل برای جلوگیری از بیماری‌های دیابت، چربی مضر بدن و مشکلات دستگاه گوارشی بسیار مفید است.

وی افزود: در کمیسیون اصل ۹۰ سال گذشته تصویب شد که استاندارد ۱۰۳ گندم اصلاح و اجرایی شود و مفاد این استاندارد تاکید می‌کند که میزان سبوس‌گیری گندم کاهش پیدا کند، علاوه‌بر آن با ایجاد حداقل یک کارخانه تولید آرد کامل در ۳۱ استان کشور در آینده نزدیک نانوایی‌های کشور به‌طور کامل به سمت تولید نان کامل سوق پیدا می‌کنند.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی با رد برخی اظهارات درباره بی‌کیفیت بودن نان ایران گفت: مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی دولتی پس از بررسی ۲۲ هزار نمونه به این نتیجه رسیده که میزان پروتئین گندم ایران بیش از ۱۲ درصد، میزان گلوتن بیش از ۲۸ درصد و گلوتن ایندکس ۴۰ درصد است که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

در بازدیدی که خبرنگاران از کارخانه گل آذین آشتیان انجام دادند مشاهده شد که این کارخانه آرد کامل تولید می‌کند و به گفته بهمنی، مدیرعامل این کارخانه حدود ۲۰ درصد آرد کامل مورد نیاز استان مرکزی و برخی استان‌ها از این کارخانه تأمین می‌شود، علاوه‌بر این از چند نانوایی در استان مرکزی که نان کامل پخت می‌کردند بازدید به عمل آمد و با خریداران گفت‌وگو شد که از کیفیت نان بسیار رضایت داشتند. در نانوایی‌های این استان نان تافتون ۷۰ گرمی با آرد کامل به قیمت ۱,۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

قطار افتتاح پروژه‌‎های شهرداری اصفهان فردا به ایستگاه باغ رضوان می‌رسد

قطار افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان فردا به ایستگاه باغ رضوان می‌رسد

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: قطار افتتاح پروژه‌های شهرداری اصفهان با شعار «به احترام مردم اصفهان» فردا _چهارشنبه نهم خرداد_ به ایستگاه آرامستان باغ رضوان می‌رسد.

وی افزود: به‌طور معمول نگاهی که به آرامستان‌ها در سطح کشور وجود دارد، برای کفن و دفن متوفیان است، اما با رویکرد جدید مدیریت این مجموعه و در راستای شعار «اصفهان من، شهر زندگی» آن مکان را به‌عنوان یک نمونه موردی از اتفاقات مثبتی که در سطح شهر می‌تواند رقم بخورد، برنامه‌ریزی کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای نخستین‌بار در سطح کشور کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و ایجاد مخزن با گنجایش ۵۵ هزار متر مکعب برای ذخیره آب در باغ رضوان تعبیه شده است، همچنین استفاده از پنل‌های خورشیدی برای روشنایی و مانیتورینگ شبکه پساب و آبیاری انجام شده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه علاوه‌بر این اقدامات رویدادهای فرهنگی خوبی در باغ رضوان برگزار می‌شود که نوع نگاه به آرامستان‌ها را به‌عنوان مبدا شروع زندگی دوباره در ذهن انسان تداعی می‌کند، گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور مدیران شهری در این مجموعه، پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شود که امیدوار هستیم بتوانیم نمونه‌کارهای انجام شده در این مجموعه را به سایر مکان‌ها نیز تسری دهیم.

پرچم‌داران کاروان ایران در المپیک پاریس مشخص شدند

پرچم‌داران کاروان ایران در المپیک پاریس مشخص شدند

دو ورزشکار پرچم ایران را در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی فرانسه حمل خواهند کرد، با تصمیم هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ندا شهسواری، عضو تیم ملی تنیس روی میز و مهدی الفتی، عضو تیم ملی ژیمناستیک به‌عنوان پرچم‌داران ایران در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس انتخاب شدند.

فاطمه مجلل، عضو تیم ملی قایقرانی ایران در اختتامیه پرچم‌دار ایران خواهد بود.

کد خبر 757794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.