اولین نشست کافه هنر برگزار می‌شود

مدیرمسئول موسسه فرهنگی نقش قلم از برگزاری اولین نشست کافه هنر با حضور "مهرداد کتیرایی" و با محوریت معرفی هنر معرق روی چرم، هم‌چنین بیان معنا و چیستیِ هنر و هنرمند خبر داد.

مریم عباسی‌فر به خبرنگار ایمنا گفت: در اولین نشست کافه هنر که از سوی موسسه فرهنگی نقش قلم برگزار می شود، به مفهوم هنر، تاریخچه و انواع آن و هم‌چنین به معنای هنرمند پرداخته خواهد شد؛ ضمن اینکه در هر یک از این نشست ها که به صورت مداوم برگزار می شود یکی از هنرهای موجود در زمینه های مختلف هنرهای هفت‌گانه معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست‌های کافه هنر با تبادل نظر میان حاضران همراه است و موضوع استاد و شاگرد مطرح نیست، تصریح کرد: در اولین نشست کافه هنر "مهرداد کتیرایی" مدیریت جلسه را به عهده خواهند داشت و به معرفی هنر معرق روی چرم می‌پردازند.

عباسی‌فر با اشاره به اهداف موسسه فرهنگی نقش قلم درباره برگزاری نشست‌های کافه هنر، تصریح کرد: یکی از اهداف من از ابتدای تاسیس موسسه فرهنگی نقش قلم، برگزاری نشست‌های فرهنگی، هنری و ادبی بود که به دلایلی کمی زمان‌بَر شد. هدف اصلی من از برگزاری این نشست‌ها توسعه فرهنگی است و باور دارم که توسعه یک کشور به توسعه اقتصادی و توسعه اقتصادی به توسعه فرهنگی آن کشور بستگی دارد.

مدیرمسئول و صاحب امتیاز موسسه فرهنگی نقش قلم با تاکید بر اینکه زمانی که توسعه فرهنگی نباشد و فرهنگ مردم به درستی سازمان‌دهی نشود توسعه اقتصادی و درنتیجه توسعه یک کشور صورت نمی‌پذیرد، گفت: افراد حاضر در نشست‌های کافه هنر تجربیات خود را ارایه کرده و تجربه‌های جدیدی نیز به‌دست خواهند آورد تا یادگیری متقابل و ماندگاری و هم‌چنین برقراری ارتباط موثر از طریق گفتگو انجام می‌شود و افراد به نقاط ضعف و قوت خود هم در زمینه‌های هنری و هم در زمینه‌های اخلاقی پی‌ برده و سطح آگاهی فزونی خواهد یافت.

گفتنی است، اولین نشست کافه هنر شنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در موسسه فرهنگی نقش قلم، واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه ۵۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 345211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.