امام خمینی(ره)، ابرمرد تاریخ معاصر ایران بود

شهرضا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: امام خمینی(ره) ابرمرد تاریخ معاصر ایران بود که توانست با متحد کردن توده‌های مختلف مردم، استقلال، آزادی و احترام به ارزش‌های اسلامی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مرتضی ملکیان صبح امروز (شنبه) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل، ستاد دهه فجر در طول سال فعال است. در این راستا، شورای سیاست‌گذاری گرامی‌ داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در قالب ۱۶ کارگروه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به ریاست ائمه جمعه تشکیل می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با اشاره به بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی(ره) ابرمرد تاریخ معاصر ایران بود که توانست با متحد کردن توده‌های مختلف مردم، استقلال، آزادی و احترام به ارزش‌های اسلامی را به ارمغان آورد.

ملکیان تأکید کرد: در همه برنامه‌هایی که امسال به این مناسبت در شهرستان برگزار می‌شود، چهلمین سال پیروزی انقلاب، شب‌های قدر و سالگرد رحلت امام(ره) مورد توجه قرار گیرد. بسیج دانشجویی شهرستان برنامه بازخوانی وصیت‌نامه امام(ره) و قرائت تحقیقی درباره آخرین سال حیات ایشان را قبل از خطبه‌های نماز جمعه برگزار می‌کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزاده شاهرضا باحضور قاری بین المللی قرآن، برگزاری مسابقه ویژه معلمان با موضوع وصیت‌نامه امام(ره) و تقدیر از معلمان و دانش‌آموزان فعال در زمینه ترویج اندیشه‌های ایشان از دیگر برنامه‌های شهرستان در این ایام است.

ملکیان گفت: مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تجلیل از شهدای قیام ۱۵ خرداد، ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ خردادماه در حسینیه سیدالشهداء شهرضا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار کرد: مراسم ین روز نیز از میدان تاسوعا به طرف محل برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود و سخنران مراسم نیز سمیه محمودی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 345150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.