ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۱۴ مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی، شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و راهنمایی جهت مسیریابی در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۶۵۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۸۹۹ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، سه‌هزار و ۱۲۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۳ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۳۴۳ تماس معاونت عمران معادل ۶ درصد و ۱۱۹ مورد ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

از مجموع تماس ها، یک هزار و ۲۳۲ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، آبگرفتگی سطحی و حوادث ناشی از درختان در حال سقوط به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۴۶۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۱۴ مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی، شماره تلفن شهرداری های مناطق ۱۵ گانه و راهنمایی جهت مسیریابی در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۱۸ نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تقدیر کردند.

در این هفته، اهالی منطقه  هشت دربین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با ۴۱۲ تماس، بیشترین پیام ثبت شده و منطقه ۱۱ با ۸۲ تماس، کمترین پیام را در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۱۳۷ داشتند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 345056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.