شهرداری تبریز مجوز فروش تیم شهرداری را ندارد

نایب رییس شورای شهر تبریز گفت: مشخص نیست شهرداری با کدام مجوز اقدام به مذاکره برای فروش تیم فوتبال شهرداری را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، سونیا اندیش در نطق میان دستور جلسه صبح امروز شورای ششهر با بیان اینکه ابتدا اعلام می شود تیم فوتبال شهرداری به کرمانشاه فروخته شده است گفت: مدیر ورزشی شهرداری ضمن تکذیب خبر فروش امتیاز تیم به کرمانشاه، گفته است «هر گونه خرید و فروش با مجوز شورا انجام می‌شود و با پنج خریدار در حال مذاکره هستیم» این صحبت‌ها عذر بدتر از گناه است.  او افزود: با چه مجوزی مذاکره می‌کنید؟ نکند موضوع خرید تراکتور پوششی بود به چنین کارهایی، کدام عقل سلیم امتیاز دسته یک را فروخته و امتیاز دسته دو خریداری می‌کند؟ فروش امتیاز به کرمانشاه که بومی‌گرایی نیست.

او تاکید کرد: اگر شهرداری تصمیم به فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری دارد باید این کار را با مجوز شورا و از طریق مزایده انجام دهد.

اندیش با بیان اینکه اعضای شورا با شعار تغییر وضعیت شهرداری روی کار آمده‌اند، بیان کرد: اعضای شورا زمان انتخابات وعده‌های زیادی به مردم دادند و هدفمان شفاف سازی تمامی امورات بود، ولی اکنون دچار روزمرگی شده و حتی برای یک کار جزئی هم ساعت‌ها با مدیران شهرداری حرف زده و مشکلات را پیگیری می‌کنیم.  

این عضو شورای شهر تبریز با تشریح بخشی از وظایف شورا، گفت: نظارت بر درآمد و هزینه‌کرد یکی از اصلی‌ترین وظایف شورا بوده ولی روزمرگی باعث شده از وظیفه‌ی اصلی خود غفلت کنیم، زمان تصمیم‌گیری پشت درهای بسته و عمل نکردن به وعده‌ها گذشته است، البته بخشی از بدنه‌ی شهرداری علاقه دارند شورا دچار روزمرگی شود.

نائب رییس شورا با اشاره به ابهامات یکی از پرونده‌های مطرح شده در ماده صد، گفت: علی‌رغم پیگیری‌های مکرر از آبان ماه تا امروز موفق به دریافت جزئیات این پرونده از شهرداری نشدم، دست‌هایی در شهرداری دوست ندارند نظارت انجام شود.

اندیش با بیان اینکه شکاف‌هایی در برخی از لایه‌های مدیریت ارشد شهری وجود دارد، بیان کرد: نمی‌خواهند کارها پیش رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که شورا خبر ندارد. به عنوان نمونه حقوق عقب افتاده یک کارمند علی‌رغم پیگیری‌ها، ماه‌هاست پرداخت نمی‌شود.

کد خبر 344850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.