مظاهری: قلعه‌نویی در استقلال پیر شد/ برای ثابت شدن در تبم ملی می جنگم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: افراد باشخصیتی در تیم استقلال حضور داشتند و برخی رفتارها که از استقلالی‌ها سر می‌زند، زشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رشید مظاهری پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود اما فکر می‌کنم حداقل باید با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید.

وی با تبریک به تیم داوری، ادامه داد: برای بازی‌های ما نباید داوران این چنینی را بگذارند و باید داور از شرق آسیا انتخاب کنند. با تجربه سه، چهارساله آسیایی که داشتم، ثابت شده که داوران شرقی از تماشاگر نمی‌ترسند.

مظاهری با تبریک به تیم فوتبال استقلال تهران، افزود: درست است که ما بازی را واگذار کردیم اما شخصاً از پیشرفتی که باید داشته باشم، دست نمی‌کشم و کارم را انجام می‌دهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن در مورد گل دومی که نتوانست مهار کند و وارد دروازه شد، تصریح کرد: گل، گل است و فرقی ندارد پنالتی باشد یا سه‌ جاف. الان که به اردوی تیم ملی می‌روم، باید تمام تلاشم را انجام دهم تا برای ثابت شدن در تیم ملی بجنگم و به تیم ملی کمک کنم تا بتوانم دل مردم ایران راشاد کنم.

وی اظهار کرد: نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما فکر می‌کنید اگر بوفون به‌جای من بود می‌توانست این گل دوم را مهار کند؟

مظاهری در پاسخ به این سوال که جرا پس از اتمام بازی برخی از هواداران استقلال که به سمت شما دست دراز کردند، دست آن‌ها را پس زدید، گفت: نه من پس نزدم و اتفاقاً با سیدمهدی رحمتی کمی شوخی کردم و او را هل دادم و من چنین اخلاق‌هایی ندارم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا با این گفته امیر قلعه‌نویی که ذوب آهن غیرفوتبالی باخت، موافق هستید یا خیر، اظهار کرد: این مسئله به من ربطی ندارد اما دلم برای امیرخان سوخت. من فکر می‌کنم هر دفعه با پرسپولیس مسابقه داشتیم، هیچوقت ندیدم با مربیان سابقشان این رفتار را داشته باشند اما ببینید امروز با قلعه‌نویی چه کار کردند، قلعه نویی چند سال عمر خود را برای استقلال گذاشته است؟ او در استقلال پیر شد. فکر می‌کنم ریشه و بنیه استقلال از امیرخان و مرحوم پورحیدری بود.

وی اضافه کرد: این کارها زشت است. فکر می‌کنم افراد با شخصیتی مثل مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری و امیر قلعه‌نویی در تیم استقلال بوده‌اند و  استقلالی‌ها باید این مکتب را حفظ کنند.

مظاهری گفت: قراردادم با باشگاه ذوب آهن تمام نشده است و یکسال دیگر قرارداد دارم.

کد خبر 343909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    0 0
    ماشالله به رشید مظاهری حداقل هیئت مدیره باشگاه استقلال می تونست با یک بیانیه از کسی که تمام افتخارات لیگ برتری استقلال رو آورده 3 جام منظورمه در بیاره! من خودم سال ها استقلالی بودم 34 سال سنم هست ولی واقعا از فوتبال بدم اومد. استادیوم که هیچ! سعی میکنم بازی های استقلال رو از تلویزیون هم نگاه نکنم. برای نسل جدید هواداران متاسفم. اینستاگرامی ها!!!