۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
برگزیدگان جشنواره حسنات اعلام شدند

برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این برگزیدگان که امشب در آیین اختتامیه این جشنواره در سینما فلسطین اصفهان معرفی شدند و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را دریافت کردند، به این شرح هستند.

در بخش فیلمنامه، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلمنامه کوتاه به «مغاک» (لیلا حکمت نیا) از تهران و جایزه بهترین فیلمنامه کوتاه پویانمایی به «پرنده آرزوها» (زیبا ارژنگ) از اراک تعلق گرفت.

جایزه بهترین فیلمنامه کوتاه اقتباسی هم به «فیلمُرغ» (امیرمسعود سهیلی) از مشهد و جایزه ویژه هیئت داوران به فیلم «آینه» (آمین صحرایی) از خرم آباد رسید.

همچنین برگزیدگان بخش داستانی جشنواره هم معرفی شدند.

در این بخش فیلم «مانیکور» (آرمان فیض) از لاهیجان به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی انتخاب شد و طوفان نهان قدرتی از لاهیجان هم جایزه بهترین بهترین کارگردانی فیلم کوتاه داستانی را برای فیلم «زونا» دریافت کرد.

جایزه بهترین فیلمنامه فیلم کوتاه داستانی را هم «مانیکور» (آرمان فیض) از لاهیجان به دست آورد و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش فیلم کوتاه داستانی به عاطفه محرابی از تهران برای فیلم «ساعت چهار» رسید.

جایزه زاون این بخش هم به فیلم «حیوان» (بهمن و بهرام ارک) از تبریز تعلق گرفت و از فیلمنامه فیلم کوتاه داستانی «لابلای درختان» (محسن نبوی) از شیراز هم تقدیر شد.

جایزه بهترین تصویربرداری هم به علی آبپاک از تبریز برای فیلم «حیوان» رسید.

برگزیدگان بخش مستند هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان هم اعلام شدند.

فیلم «بی‌گدار» (علیرضا دهقان) از یزد به عنوان بهترین فیلم کوتاه مستند انتخاب شد و به فاطمه مرزبان از گرگان هم جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه مستند برای فیلم «من می‌مانم» تعلق گرفت.

جایزه بهترین پژوهش هم به «مرز مه‌آلود» (آتبین حسینی) از تهران رسید و جایزه ویژه هیئت داوران هم به حجت طاهری از نورآباد ممسنی برای فیلم «زندگی در خور موسی» رسید.

همچنین هیئت داوران جشنواره از دو فیلم «داستان عروسک‌ها» (سید مصطفی فخاری نیری) از یزد و «داداسلطنه» (هادی احمدی) از بانه تقدیر کردند و جایزه دبیرخانه جشنواره هم به فیلم «رودنامه خوانی» (فرشاد احمدی دستگردی) از اصفهان رسید.

برگزیدگان بخش پویانمایی هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان هم معرفی شدند.

جایزه بهترین فیلم کوتاه پویانمایی به «داش آکل» (هاجر مهرانی) از بوشهر و جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه پویانمایی هم به پرستو کاردگر از تهران برای فیلم «ایکی» رسید.

جایزه ویژه بخش پویانمایی هم به معین صمدی از کرمانشاه برای فیلم «جمشید، مرثیه‌ای بر یک اسطوره» و جایزه بهترین فیلمنامه فیلم کوتاه پویانمایی به «پیشخدمت» (محمدرضا عابدی) از اصفهان تعلق گرفت.

برگزیدگان فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان هم به انتخاب داوران جوان معرفی شدند.

در این بخش، فیلم « حیوان» (بهمن و بهرام ارک) از تبریز، به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی از نگاه داوران جوان و فیلم «جمعه قالی» (مهدی اسدی) از تهران، جایزه بهترین فیلم کوتاه مستند را به دست آوردند و جایزه بهترین فیلم کوتاه پویانمایی هم به «ایکی» (پرستو کارگر) از تهران تعلق گرفت.

کد خبر 343899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.