شهرداری به میدان ارتقا سلامت عمومی شهروندان می آید

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از همکاری شهرداری اصفهان با بخش خصوصی در زمینه بهبود سلامت عمومی شهروندان خبر داد و گفت: موضوع سلامت شهروندان در چهار بعد اساسی یعنی سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در امر سیاست‌گذاری همواره مدنظر مدیران شهری بوده است.

به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی در حاشیه بازدید از شهرک سلامت اصفهان اظهار کرد: تعامل با تمامی بخش‌ها از جمله سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای تحقق اهداف سلامت محور پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت جسمی نیز موضوعاتی همچون پیشگیری و درمان بیماری‌های غیرواگیر به خصوص بیمای‌های قلبی عروقی و دیابت و پیگیری مباحث پیشگیری از مصرف مواد مخدر اعم از صنعتی یا سنتی در حوزه سلامت اجتماعی از جمله اقدامات آینده شهرداری اصفهان در راستای بهبود سلامت جسمی و اجتماعی شهروندان خواهد بود.

وی از همکاری شهرداری اصفهان با بخش خصوصی در زمینه بهبود سلامت عمومی شهروندان خبر داد و گفت: موضوع سلامت شهروندان در چهار بعد اساسی یعنی سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در امر سیاست‌گذاری همواره مدنظر مدیران شهری بوده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ظرفیت و پتانسیل شهرک سلامت اصفهان جهت بسترسازی به جهت اجرای اقدامات سلامت محور را بسیار مطلوب برشمرد و گفت: با ایجاد تعاملی سازنده با مدیران این مجموعه از توان این شهرک در راستای اجرای برنامه‌های آموزش محور و پیشگیرانه در کنار بحث درمان بیماران بهره‌گیری می‌شود.

کد خبر 343657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.