بسکتبال ۳ به ۳ دریچه ورودی خانواده ها به بسکتبال

رییس کمیته ۳ به ۳ هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در قالب جشنواره مولای عرشیان در ورزشگاه های رو باز آبشار، مشتاق و گل محمدی مسابقات ۳ به ۳ را برگزار کنیم.

امید دادفرنیا در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مسابقات ۳ به ۳، اسلم دانک و پرتاب ۳ امتیازی که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ با حضور ۱۲ تیم از داخل و ۵ تیم از خارج استان برگزار شد که از نظر سطح فنی بسیار رضایت بخش بود، چرا که ۷ یا ۸ نفر از بازیکنان سوپر لیگی در مسابقات حاضر بودند و ۸۰ درصد بازیکنان از لیگ دسته یک کشور شرکت داشتند.

وی افزود: برای برگزاری این مسابقات از یک ماه پیش برنامه ریزی کردیم تا به سرانجام برسد. پس از برگزاری حدود ۶۴ مسابقه تیم ابوالحسن خرقانی از سمنان بر سکوی نخست ایستاد، تیم یاران حدادی از اهواز به مقام دوم رسید و حماسه سازان خرداد از اصفهان سوم شد ضمن اینکه تیم های اول تا سوم ضمن دریافت حکم و مدال جایزه نقدی نیز دریافت کردند.

دادفرنیا تصریح کرد: برگزاری مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ به رشد و پیشرفت بسکتبال استان کمک می کند و به نوعی دریچه ورودی خانواده ها و فرزندانشان به بسکتبال است. در ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و در قالب جشنواره مولای عرشیان در ورزشگاه های روباز (آبشار، مشتاق و گل محمدی) مسابقات ۳ به ۳ را برگزار می کنیم تا خانواده ها شاهد جذابیت های بسکتبال بیش از قبل باشند.

وی ادامه داد: قصد داشتیم که این مسابقات را در هفته فرهنگی اصفهان برگزار کنیم تا بسکتبال نیز سفیر فرهنگی اصفهان باشد اما به دلیل آماده نبودن برخی تیم ها و حجم بالای برنامه های فرهنگی و ورزشی در بازه زمانی هفته فرهنگی اصفهان، مسابقات را به مناسبت نیمه شعبان برگزار کردیم.

رییس کمیته ۳ به ۳ هیئت بسکتبال استان خاطر نشان کرد: در مسابقات پرتاب سه امتیاز ۲۸ نفر و در مسابقات اسلم دانک ۵ نفر شرکت کردند که پس از مشخص شدن نفرات برتر به مقام آوران حکم و مدال و به نفرات اول جایزه نقدی اهدا شد.

کد خبر 343166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.