بهترین اعمال در عصر غیبت امام زمان (عج) انتظار فرج است

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: امروز چشم همه مردم دنیا به دنبال منجی است و بهترین اعمال در عصر غیبت امام زمان(عج) انتظار فرج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در جشن میلاد حضرت مهدی موعود(عج) در مرکز خیریه توانبخشی معلولان شهید مدنی اظهار کرد: این مؤسسه تعداد قابل توجهی از مددجویانی را که دارای معلولیت‌های جسمی هستند به صورت شبانه‌روز تحت مراقبت قرار داده و روزانه نیز مددجوهای متعددی به صورت نیمه وقت در این مجموعه خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

وی افزود: مرکز خیریه توانبخشی معلولان شهید مدنی دختران معلول بالای ۱۴ سال را در چهار بخش جسمی حرکتی، حمایت‌پذیر، تربیت‌پذیر و آموزشی تحت حمایت قرار داده و معلول جسمی حرکتی و ذهنی به صورت شبانه‌روزی در این مرکز خدمات رسانی و نگهداری می‌شود بخشی از اعتبارات این موسسه توسط موسسه خیریه قائم‌الرضا تأمین می‌شود و بخشی را نیز بهزیستی پرداخت می‌کند و این مرکز از استانداردهای قابل قبولی برخوردار است.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: بسیاری از هزینه‌های توانبخشی معلولان توسط کمک‌های مردمی تامین می‌شود و مددجویان از خدمات خوبی در این مرکز برخوردار هستند و باید تلاش شود با معرفی این مرکز و جذب کمک های خیران مشکلات آن‌ها به شکل کامل مرتفع شود و باید به شکرانه سلامت خود و فرزندانمان در طول سال به فکر مددجویان باشیم و از هر طریقی که می‌توانیم بخشی از هزینه‌های این مراکز را تامین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش شیطان برای فریب و اغوای انسان، گفت: مهمترین کار شیطان اغواگری است و بر همین اساس تمام تلاش خود را بکار بسته تا انسان را فریب داده و تا انسان را از ولایت خدا خارج کرده و تحت ولایت خود دراورد و زمانی که شخصی ولایت او را پذیرفت او را بی‌آبرو کند.

صفرخانلو اضافه کرد: دومین هدف شیطان این است که انسان را کافر کند و زمانی که به هدف خود رسید می‌گوید من از تو بیزارم، من از خدا می‌ترسم آیا تو از خدا هم نمی‌ترسی بنابر این باید گفت تنها راه نجات از افکار شیطانی پناه بردن به خداوند متعال است.

وی عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید:وَ إِمَّا یَنْزَغَنَّکَ مِنَ الشَّیْطانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ إِنَّه هوَ السَّمیع الْعَلیم، و هر گاه وسوسه هایی از شیطان متوجّه تو گردد، از خدا پناه بخواه که او شنوده و داناست بنابراین، بهترین کار این است که در آن لحظه به جای پناه بردن به شیطان و انجام گناه، به خدای متعال پناه برد و از او یاری بجوییم.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: هر چقدر ارتباط انسان با خدای متعال و معرفت نسبت به او عمیق تر و گسترده تر باشد، تسلط شیطان بر او کمتر خواهد بود، امروز دشمن با تمام قوا توطئه های خود را اجرایی کرده تا بتواند کانون گرم خانواده و جوانان را تحت سلطه درآورد و در این مسیر سرمایه گذاری کرده و باید با بصیرت افزایی در مقابل این توطئه ها ایستادگی کرد.

وی در ادامه انتظار فرج را از بهترین کارها در زمان غیبت دانست و یادآور شد: در دنیای امروز اندیشه اسلامی توسط استکبار جهانی و دشمنان اسلام ناب محمدی مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته است و یکی از مهم ترین این هجمه ها شبیخون فرهنگی است.

صفرخانلو با بیان اینکه تبیین فرهنگ مهدویت زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌کند، تصریح کرد: امروز چشم همه مردم دنیا به دنبال منجی است و بهترین اعمال در عصر غیبت امام زمان انتظار فرج است بنابر این ترویج فرهنگ مهدویت به دلیل داشتن ویژگی منحصر به فرد یکی از توانمندترین عوامل رشد جامعه دینی به شمار می آید و این فرهنگ می تواند سبب  رشد و بالندگی هرچه بیشتر جامعه را فراهم کند.

کد خبر 342967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.