افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده در اصفهان

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی از آسمانی نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده در شهر اصفهان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز چهارشنبه_۱۲ اردیبهشت‌ماه_ نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، در روز چهارشنبه وضعیت جوی در شهرستان‌های فریدونشهر، خوانسار، چادگان، کاشان، گلپایگان، میمه و داران نیمه ابری تا ابری، احتمال رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد پیش بینی شده است، هم‌چنین شهرستان خوروبیابانک نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر و وزش باد همراه است و وضعیت جوی شهرستان‌های اردستان و نطنز نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر با رگبار باران و احتمال رعدوبرق همراه است. در سایر شهرستان‌های استان نیز آسمانی نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است.  

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز چهارشنبه _ ۱۲ اردیبهشت‌ماه_ دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۵ و در خنک ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین کاشان با ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فریدونشهر با پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

کد خبر 342955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.