سکوت برخی مدیران، زنبیل گذاشتن برای دولت بعد است

رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: برخی مدیران و مسئولان، از حالا برای گرفتن پست و سمت در دولت آینده زنبیل گذاشته اند و حاضر نیستند در مورد بسیاری از مسائل صحبت و شفاف سازی کنند.

کیهانی در رابطه با گلایه های حسن روحانی از روزه سکوت مدیران دولتی و نا امیدی برخی وزرا به خبرنگار ایمنا گفت: شعار دولت تدبیر و امید همواره این بوده که «امید بذر هویت ما است»، اما مشکل در کشور ما این است که برخی احزاب و گرایشهای متفاوت حد و مرزی برای فعالیتهای خود قائل نیستند.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته هم که نظام حزبی قدرتمندی در آنها حاکم است خط قرمزهایی برای فعالیت آنها وجود دارد که مهمترین آن، حفظ امنیت ملی است، اما در کشور ما برخی احزاب برای زدن رقیب، خط قرمزها را به راحتی در می نوردند و به عواقب این امر فکر نمی کنند.

رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: متأسفانه در ایران برخی از احزاب برای تخریب چهره رقیب بدترین وجه مسائل را برای مردم به نمایش می گذارند و با سیاه نمایی یأس و نا امیدی را در مردم افزایش می دهند.

کیهانی تأکید کرد: وقتی مشکلات توسط برخی احزاب و گروهها بزرگ نمایی می شود، مردم از احزاب چپ و راست نا امید می شوند و به این جمع بندی می رسند که کسی به فکر رفع مشکلات آنها نیست. در نتیجه نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت می شوند و یا به فکر راه های دیگری برای رفع مشکلاتشان می افتند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با مسئولان و مدیرانی مواجه هستیم که از حالا به فکر پست و سمت خود در دوره دولت بعد هستند و خود را برای آن آماده می کنند، بنابراین حاضر نیستند برخی مسائل را با شفافیت مطرح کنند.

کیهانی افزود: وقتی روحانی می گوید «مسئولان روزه سکوت گرفته اند»، در واقع به «عافیت طلبی » این دسته از مدیران اشاره می کند، این در حالی است که اگر مسئولان در هر پست و مقامی که هستند، با لحاظ خط قرمزها حق را می گفتند و از عواقب آن نمی ترسیدند، خیلی از مشکلات جامعه رفع می شد.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که برخی مدیران و مسئولان، از حالا برای گرفتن پست و سمت در دولت آینده زنبیل گذاشته اند و حاضر نیستند در مورد بسیاری از مسائل صحبت کنند، اما زهی خیال باطل، کارمند یا مدیری که در زمان خدمت خود از مافوقش حمایت و دفاع نمی کند، مقامات بعدی هم به آنها اطمینان نخواهند کرد.

در برخی مسائل نباید سکوت کرد؛ باید با مردم شفاف باشیم

رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: در برخی مسائل نباید سکوت کرد؛ باید با مردم شفاف باشیم و باید بگوییم سیاست ما چیست و شرایط موجود چه الزاماتی را به ما تحمیل می کند.

کیهانی افزود: لازم است به جای سکوت و چند صدایی، یک صدای واحد از درون بدنه دولت به گوش برسد. به نظر من بخش رسانه ای و روابط عمومی دولت عملکرد ضعیفی داشته و یا موضع دولت را اعلام نمی کند و یا بسیار دیر برای این کار اقدام می کند.

وی افزود: مردم ما فهیم هستند و اگر با مردم صادق باشیم و از آنها کمک بخواهیم، آنها به خوبی با دولت همکاری و همراهی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی بعد از اینکه در هفته های گذشته از «روزه سکوت مدیران دولتی» گلایه کرد، روز یکشنبه-۹ اردیبهشت-  نیز بار دیگر  در مراسم گرامیداشت هفته کارگر ، از ناامیدی برخی وزرا سخن گفت و اظهار کرد: «در ذهنم وزرا را به دو دسته تقسیم کرده ام؛ هر دو دسته آدمهای خوبی هستند، اما بخشی از آنها هوای نا امیدی در سر دارند». 

کد خبر 342749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.