تاکید رییس شورای شهر اصفهان بر جلوگیری از تخلفات آبی

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان برای سومین هفته متوالی در نطق پیش از دستور خود نسبت به بی توجهی در خصوص سرقت و برداشت آب در بالادست تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و روز شوراها اظهار کرد: امام خمینی در فرمان خود به ابعاد و اهمیت کار شوراها اشاره کرده و فرمودند، شورای انقلاب اسلامی در جهت استقرار حکومت مردمی در ایران اسلامی است لازم می دارم برای ارائه آیین نامه تشکیل شوراها اقدام و به دولت ابلاغ شود.

وی ادامه داد: جنبه‌های مردمی نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت مردم بر سر نوشت خویش و اداره امور محلی شهر و روستا در سراسر ایران به عنوان واجباتی بوده که در کلام امام خمینی (ره) مشخص بوده و همواره به حضور مردم در اداره کشور و مشارکت و همراهی آنان اعتقاد داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در جای دیگر نیز امام خمینی(ره) تشکیل شوراها از برنامه های اسلام  دانسته و فرموده‌اند این موضوع از برنامه‌های ماست و باید انجام شود و این تکلیف را بر عهده تمامی مسئولان نظام گذاشته‌اند که امیدواریم در حد این مسئولیت انجام وظیفه کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز معلم افزود: علی رغم همه کاستی‌های موجود در آموزش و پروش کشور، دانش آموختگان نخبه ایرانی تمام کشورهای دنیا علاقه مند حضور کارشناسان ایرانی در کشورشان هستند، ایران در آزمون‌های علمی بین‌المللی خوش درخشیده که نشانگر تلاش وافر معلمان بوده و جا دارد از همه آنها تشکر کنیم. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز می خواهیم که به جایگاه آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معین در ادامه باتوجه به در پیش بودن روز کارگر تصریح کرد: روز کارگر را نیز به همه تلاشگران صحنه کار تبریک عرض می کنم زیرا امام خمینی(ره) کل جامعه را مدیون این افراد دانسته و اشاره داشتند که دست آنها را می بوسم چون آنچه که با وجود همه تحریم ها و ناملایمات زندگی را برای مردم ممکن ساخت تلاش کارگران به عنوان جهادگران جبهه اقتصادی کشور است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان که سه هفته متوالی است که در نطق پیش از دستور خود در خصوص وضعیت بحرانی آب صحبت می‌کند این بار نیز به بی توجهی مسئولان نسبت به سرقت و برداشت آب در بالادست اشاره کرد و گفت:  نگران هستیم وضعیت آب دچار مشکلاتی شود که درآینده برای آن تأسف بخوریم. اگرچه مسئولان می‌گویند تمامی تلاش خود را برای حل بحران آب انجام می‌دهند اما همچنان سرقت و برداشت غیرقانونی آب ادامه دارد.

وی با تبریک نائب قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: هرچند ورزش اصفهان در سال جاری فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سرگذاشت اما توانست بخشی از حق خود را دوباره به دست آورد.

کد خبر 342687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.