حرکت کاروان بزرگ وسایل نقلیه پاک

حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک در سطح شهر اصفهان صبح امروز ( جمعه) به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک، خودرو، موتورسیکلت و انواع پاک‌روها برگزار شد.

به گزارش ایمنا، کاروان حمل و نقل پاک علاوه بر القاء حس خوب و نفس کشیدن در هوای بدون آلودگی، شور و نشاط اجتماعی را به خوبی به نمایش گذاشت، مردان، کودکان، نوجوانان، سالمندان، دانشجویان، مدیران شهری و شهردار اصفهان در این حرکت عظیم و مؤثر شرکت کردند تا پیام آور حمل‌ و نقلی پاک برای اصفهان زیبا باشند.

این کاروان هزار نفره متشکل از دوچرخه سواران، اسکیت سواران، خودروهای هیبریدی، برقی، کلاسیک و... به منظور معرفی هرچه بیشتر وسایل نقلیه پاک به شهروندان از پل شهرستان تا چهارباغ عباسی به حرکت درآمد و توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان را در معرض نمایش قرار داد.

توسعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل ‌و نقل پاک 

معاون حمل ‌و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در جشن پایانی این کاروان گفت: حرکت هماهنگ خودروها و موتورهای برقی، پاکروها با همراهی گروه‌های برتر دوچرخه سواری صبح جمعه هفتم اردیبهشت در آستانه ولادت حضرت علی اکبر(ع) از محل برپایی نمایشگاه واقع در پل شهرستان به سمت گذر فرهنگی چهارباغ برگزار شد.

علیرضا صلواتی افزود: این کاروان با هدف توسعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌ و نقل پاک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر با همکاری مدیریت طرح عالی چهارباغ به حرکت درآمد.

وی با بیان اینکه این کاروان از پل شهرستان به سمت میدان بزرگمهر، میدان خواجو، خیابان فردوسی حرکت و در نهایت به گذر فرهنگی چهارباغ رسید، اضافه کرد: در ایستگاه پایانی یعنی محور تاریخی چهارباغ ویژه برنامه‌های فرهنگی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، روز جوان و قرعه کشی ده‌ها جایزه ویژه برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد، در این نمایشگاه که انواع وسایل حمل و نقل پاک عرضه شد، مورد استقبال مردم قرار گرفت.

صلواتی با بیان اینکه جشن های پنج هزار نفری از مهمترین رویدادهای این نمایشگاه بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پای ادبیات موتور برقی به شهر اصفهان باز شد، امیدواریم سال ۹۷ پاکروها را در شهر گسترش دهیم.

به گزارش ایمنا، چند سالی است که با راه اندازی طرحهای مختلف، اصفهان در راستای ترویج حمل و نقل پاک پیشتاز بوده و حتی استان های دیگر از صفهان در این زمینه الگوبرداری کردند.

امسال نیز برپایی نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک و در پایان حرکت کاروان وسایل حمل‌ونقل پاک این زمینه را فراهم آورد تا شهروندان به اهمیت حمل ‌و نقل پاک در شهر توجه کرده و به این سمت پیش بروند تا علاوه بر داشتن هوایی عاری از آلودگی، شور و نشاط اجتماعی میان شهروندان بیش از پیش به نمایش گذاشته شود که خوشبختانه استقبال بی‌نظیر مردم از این نمایشگاه نشان دهنده این بود که مردم اصفهان دوست‌دار شهرشان بوده و به تبدیل شدن اصفهان به " شهر دوچرخه‌ها" راضی هستند.

کد خبر 342527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.